Plačevanje in nagrajevanje prodajalcev v času polne zaposlenosti

25. 09. 2024 ob
14:00 uri
00
Dni
00
Ur
00
Minut
00
Sekund
Hvala za sodelovanje na konferenci. Se vidimo prihodnje leto!
Fantastični prostori, Ljubljana Stegne
750 x 500_Plačevanje in nagrajevanje_2024

Danes je na trgu dela zelo malo dobrih prodajalcev. Zato je nujno, da zadržimo najboljše prodajalce v podjetju in jih hkrati spodbudimo, da dosegajo in presegajo postavljene cilje. Način, kako prodajalce plačujemo in nagrajujemo, je eno izmed najpomembnejših orodij, s katerim zagotavljamo zvestobo in motivacijo prodajalcev.

Če nalogo oblikovanja plačnega modela poenostavimo zgolj na neko formulo, s katero bomo razdelili razpoložljivi denar za nagrade, smo na dobri poti, da prodajalcev ne bomo niti motivirali niti zadržali v podjetju. Še več, odšli bodo najboljši, tisti s slabšimi rezultati pa bodo ostali.

V času velike zaposlenosti in bitke za kadre je treba na plačevanje prodajalcev gledati širše in v ponudbo vključiti celotno košarico ugodnosti, s katerimi najboljše prodajalce motiviramo, da nam ostanejo zvesti, povprečne prodajalce pa spodbujamo, da izboljšajo prodajne rezultate. Prednost pristopa, ki temelji na košarici ugodnosti, je tudi v tem, da na trgu dela postanemo prepoznani in zanimivi za najboljše kandidate.

Košarica ugodnosti poleg primerne osnovne plače in variabilnega plačila zajema tudi nedenarne nagrade in bonitete. Ključ do uspeha je narediti kombinacijo osnovne plače, variabilnega plačila in nefinančnih bonitet ob hkratni finančni vzdržnosti plačnega modela.

Namen seminarja je, da direktorjem, vodjem prodaje, kadrovnikom in finančnikom predstavimo sodoben pristop k plačevanju prodajnega osebja, ki bo spodbujal prodajalce, da presegajo cilje. Udeleženci se bodo seznanili z dejavniki, na katere morajo biti pozorni pri postavitvi plačnega modela. Predavatelj, ki ima več kot 20 let izkušenj s postavitvijo plačnih modelov za prodajno osebje v različnih panogah, bo predstavil številne možnosti, ki jih imamo pri oblikovanju formul, in kateri elementi so najbolj primerni v posameznih okoliščinah.

Programski urnik

Uvod v plačevanje prodajalcev:

  • Najbolj pogoste napake v plačnem modelu, zaradi katerih odhajajo najboljši prodajalci
  • Značilnosti sodobnih plačnih modelov za prodajalce
  • Pravilno zaporedje korakov pri postavitvi dobrega plačnega modela

 

Faza analize:

  • Postavitev plačnega modela se začne s planiranjem ciljev
  • Definicija vpliva plačnega modela na organizacijsko kulturo
  • Katere omejitve plačnega modela moramo definirati pred začetkom postavitve novega modela?

 

Plačno modeliranje:

  • Kakšna razmejitev med osnovno plačo in variabilnim plačilom je najboljša za prodajalce in podjetje?
  • Katera merila uporabiti, da bo plačni model najbolj učinkovit?
  • Različne formule, njihove prednosti in slabosti

 

Posebni plačni modeli:

  • Kako s plačnim modelom spodbuditi sodelovanje v prodajnem oddelku?
  • Kako narediti plačni model, da bomo k prodaji spodbudili zaposlene, ki niso prodajalci?
  • Posebnosti plačevanja vodij prodaje

 

Iz teorije v prakso:

  • Študije primerov iz prakse

 

No data was found