Uspešnost prodaje vašega podjetja je odvisna predvsem od zadovoljstva in motiviranosti vaše prodajne ekipe. Od modela plačevanja in nagrajevanja pa je odvisno, ali bodo prodajalci motivirani za preseganje ciljev ali pa bodo apatično oddelali tisto, kar morajo narediti v osmih urah. Zato je ena prvih sprememb, ki se je lotijo podjetja, če želijo izboljšati prodajne rezultate, prav sprememba plačnega modela za prodajalce. Če vas zanima, kako od vaših prodajalcev dobiti največ in jih zato ustrezno nagraditi, potem je seminar več kot primeren za vas.
Če nalogo oblikovanja plačnega modela poenostavimo zgolj na neko formulo, s katero bomo razdelili razpoložljiv denar za nagrade, smo na dobri poti, da naredimo enako slab model – ali še slabši. Da bi naredili res dober plačni model, moramo upoštevati vse dejavnike, na katere bo imel plačni model vpliv. Namen seminarja je, da se seznanite z dejavniki, na katere morate biti pozorni pri postavitvi plačnega modela, in da se vam predstavijo številne možnosti, ki jih imate pri oblikovanju formul.
Predavatelj bo predstavil konkretne primere iz svoje dolgoletne prakse, kako se sistematično v korakih lotiti novega plačnega modela v različnih dejavnostih od industrije, prodaje na debelo in trgovine do storitev.
Na seminarju boste dobili odgovore na naslednja vprašanja: