Plačevanje in nagrajevanje prodajalcev: Kako s pravim modelom nagrajevanja povečati prodajo

23. 09. 2025 ob
09:00 uri
00
Dni
00
Ur
00
Minut
00
Sekund
Hvala za sodelovanje na konferenci. Se vidimo prihodnje leto!
Fantastični prostori, Ljubljana Stegne
750 x 500_Nagrajevanje prodajalcev_2025
750 x 500_Nagrajevanje prodajalcev_2025

Na današnjem konkurenčnem trgu dela ni več dovolj, da imate dobre prodajalce – pomembno je, da jih znate zadržati in spodbuditi k nenehnemu doseganju (in preseganju) ciljev. Eden ključnih dejavnikov pri tem je pametno zasnovan plačni model.

Formula, s katero razdelite nagrade za doseženo prodajo, ne zadostuje. Takšen pristop pogosto doseže ravno nasprotno – najboljših ne motivira in jih dolgoročno izgubimo, manj uspešni pa ostajajo.

Na tem seminarju boste slišali, kako z učinkovito kombinacijo fiksnega in variabilnega plačila, bonitet ter nedenarnih ugodnosti ustvariti motivacijski sistem, ki prodajalce resnično spodbuja k odličnosti – ob tem pa ostane tudi finančno vzdržen za podjetje. Spoznali boste, kako s tako imenovano košarico ugodnosti graditi zvestobo, spodbujati povprečne k napredku in postati privlačen delodajalec za najboljše kadre v panogi.

Kaj boste na seminarju Plačevanje in nagrajevanje prodajnega osebja spoznali?

  1. Zakaj vaš plačni model ne daje želenih rezultatov.
  2. Zakaj vsota denarja, ki ga namenite za nagrade, pogosto ni povezana z večjo prodajo.
  3. Katera je skrita fokusna skupina prodajalcev, ki je ključna za plačni model.
  4. Kako s spremembo organizacije prodaje izboljšati prodajne rezultate.
  5. Zakaj moramo različne vloge v prodaji nagrajevati drugače.
  6. Sistematičen pristop korak za korakom za vzpostavitev motivirajočega plačnega modela.

Kdo naj se udeleži?

Direktorji, vodje prodaje, kadrovniki, finančniki – vsi, ki odločate o sistemu nagrajevanja prodajnega osebja in želite doseči več.

Pridružite se in odkrijte, kako lahko s premišljenim sistemom nagrajevanja dosežete boljše rezultate, večjo pripadnost in konkurenčno prednost na trgu dela.

PROGRAM

9.00–10.30 Uvod v plačevanje prodajalcev

  • Kako pomemben je denar za plačevanje prodajalcev pri doseganju prodajnih ciljev
  • Prepoznajte napake v svojem plačnem modelu, zaradi katerih odhajajo najboljši prodajalci
  • Vloga denarja s prihodom generacije Z na trg delovne sile
  • Koraki vzpostavitve plačnega modela

ODMOR

10.45–12.00 Faza analize

  • Postavitev plačnega modela se začne z določanjem ciljev
  • Organiziranost prodajnega oddelka, ki podpira doseganje prodajnih ciljev
  • Kako razdeliti prodajalcem pravilne prodajne vloge
  • Izbor plačne strategije
  • Vpliv plačnega modela na organizacijsko kulturo
  • Katere omejitve plačnega modela moramo definirati pred začetkom postavitve novega modela?
  • Sestavljanje proračuna za plačilo prodajalcev

ODMOR ZA KOSILO

12.00–13.30 Plačno modeliranje

  • Pristop košarice ugodnosti (»total rewards«)
  • Koncept pričakovane plače
  • Kakšna razmejitev med osnovno plačo in variabilnim plačilom je najboljša za prodajalce in podjetje
  • Osnovna plača in plačna napredovanja
  • Katera merila uporabiti, da bo plačni model najbolj učinkovit
  • Različne formule, njihove prednosti in slabosti
  • Plačevanje na osnovi timskih rezultatov
  • Kdaj je uporaba kapice škodljiva in kdaj koristna
  • Kako z nagrajevanjem za prodajanje spodbuditi neprodajni kader
  • Plačni modeli za vodje prodaje

ODMOR

13.45–15.30 Vzpostavitev plačnega modela in nagradne igre

Vzpostavitev plačnega modela

  • Katere teste novega modela moramo narediti, da z novim plačnim modelom preprečimo morebitno škodo zaradi napak
  • Vzpostavitev plačnega modela
  • Študije uspešnih primerov iz prakse

Nagradne igre

  • Kateri so vzvodi dodatne motivacije, na katere vplivamo z nagradnimi igrami
  • Katere nagrade najbolj delujejo
  • Kako zapeljati privlačen scenarij, ki pritegne vse prodajalce
  • 5 primerov uspešno izvedenih nagradnih iger

Plačilni in odpovedni pogoji

PLAČILO

  • Račun za plačilo kotizacije boste udeleženci prejeli po opravljeni storitvi.

 

POGOJI ODJAVE

  • Skrajni rok za morebitno odjavo brez stroškov je 17. september 2025 do 00.00.
  • Pri kasnejši odjavi, neudeležbi dogodka iz kakršnegakoli razloga ali v primeru, da odjava ni bila pisno poslana do predpisanega roka, se zaračuna celotna kotizacija.
  • Menjave udeležencev so mogoče, prosimo sporočite nam jih v pisni obliki.
  • Morebitne odpovedi in menjave sprejemamo le v pisni obliki. Pošljete jo lahko na e-mail sandra.zidar@finance.si

 

OPOMBE

  • Prijave sprejemamo do zasedenosti prostih mest.
  • Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu.
  • Organizator si pridržuje pravico do spremembe lokacije dogodka in pogojev udeležbe.
No data was found