Na današnjem konkurenčnem trgu dela ni več dovolj, da imate dobre prodajalce – pomembno je, da jih znate zadržati in spodbuditi k nenehnemu doseganju (in preseganju) ciljev. Eden ključnih dejavnikov pri tem je pametno zasnovan plačni model.
Formula, s katero razdelite nagrade za doseženo prodajo, ne zadostuje. Takšen pristop pogosto doseže ravno nasprotno – najboljših ne motivira in jih dolgoročno izgubimo, manj uspešni pa ostajajo.
Na tem seminarju boste slišali, kako z učinkovito kombinacijo fiksnega in variabilnega plačila, bonitet ter nedenarnih ugodnosti ustvariti motivacijski sistem, ki prodajalce resnično spodbuja k odličnosti – ob tem pa ostane tudi finančno vzdržen za podjetje. Spoznali boste, kako s tako imenovano košarico ugodnosti graditi zvestobo, spodbujati povprečne k napredku in postati privlačen delodajalec za najboljše kadre v panogi.
Kaj boste na seminarju Plačevanje in nagrajevanje prodajnega osebja spoznali?
Kdo naj se udeleži?
Direktorji, vodje prodaje, kadrovniki, finančniki – vsi, ki odločate o sistemu nagrajevanja prodajnega osebja in želite doseči več.
Pridružite se in odkrijte, kako lahko s premišljenim sistemom nagrajevanja dosežete boljše rezultate, večjo pripadnost in konkurenčno prednost na trgu dela.
9.00–10.30 Uvod v plačevanje prodajalcev
ODMOR
10.45–12.00 Faza analize
ODMOR ZA KOSILO
12.00–13.30 Plačno modeliranje
ODMOR
13.45–15.30 Vzpostavitev plačnega modela in nagradne igre
Vzpostavitev plačnega modela
Nagradne igre
PLAČILO
POGOJI ODJAVE
OPOMBE