Prilagodite vodenje novi poslovni realnosti

21. 06. 2021 ob
09:00 uri
00
Dni
00
Ur
00
Minut
00
Sekund
Hvala za sodelovanje na konferenci. Se vidimo prihodnje leto!
Digital: Zoom
work-5382501_1920
work-5382501_1920

Seminar je prestavljen na jesen.

Digitalizacija delovnih procesov, pomlajevanje zaposlenih v podjetju, delo od doma in tudi razmere, povezane z epidemijo novega koronavirusa, prinašajo spremembe na številna področja v podjetništvu. Gotovo vodijo tudi k razmisleku o smiselnosti vztrajanja pri tradicionalnih slogih in načelih vodenja.

Četudi imate dolgoletne izkušnje s področja vodenja, morda mladi zaposleni pred vas postavljajo izzive, ki izhajajo iz povsem različnih pogledov na delo, pripadnost podjetju ter razmerje med dolžnostmi in pravicami. Velik izziv je pred nas postavila tudi korona z delom od doma, kjer v ospredje stopijo vprašanja zaupanja, naše zmožnosti delegiranja in motiviranja zaposlenih.

Vodstveni položaj je zahteven položaj, v katerem mora oseba imeti vrsto veščin, ki mu bodo omogočile, da uspešno vodi sebe, ekipo ljudi in hkrati zagotavlja dobre poslovne rezultate.

Poraja se vprašanje, kako to uspešno doseči, predvsem zato, ker se vodje pogosto srečujejo z vrsto izzivov, kot so: neustrezne vodstvene veščine, škodljivi vzorci iz preteklosti, ki onemogočajo napredek, slabo počutje, težavni zaposleni, slabi odnosi na delovnem mestu, stres, težave z motivacijo, splošno nezadovoljstvo, slabi ali slabši poslovni rezultati, konflikti, digitalizacija delovnih procesov in vnos nove tehnologije, delo od doma in nezmožnost nadzora nad delom.

No data was found