»Sales enablement« in druge aktivnosti, ki prodajalcem omogočajo boljše prodajne rezultate

19. 05. 2020 ob
16:00 uri
00
Dni
00
Ur
00
Minut
00
Sekund
Hvala za sodelovanje na konferenci. Se vidimo prihodnje leto!
Gospodarska zbornica Slovenije, Ljubljana
BOLJSA-PRODAJA

V svetu se je razvila nova paradigma prodaje – sales enablement*, ki zajema vse procese, vsebine in tehnologije, ki podpirajo prodajalca pri delu z namenom, da bo večkrat uspešno izpeljal prodajo, sklepal večje posle in hitreje prihajal do novih poslov.

*omogočanje prodaje

Ali dovolj in pravilno podpirate svoje prodajalce pri njihovem delu?

Včasih so bila najuspešnejša tista podjetja, ki so našla prodajalce, ki so znali prodajo prepričljivo pripeljati do konca. Danes so časi, ko smo lahko usodo prodajnih rezultatov prepustili iznajdljivosti posameznih prodajalcev, dokončno mimo.

Podjetja, ki nimajo jasno opredeljenih in podprtih prodajnih procesov, so prepuščena na milost in nemilost posameznikov. Prodajni rezultati niso predvidljivi. Načrtovanje prodaje je praktično nemogoče. Ko nas zapusti dober prodajalec, prodaja drastično upade. Nov prodajalec potrebuje veliko časa, da se nauči »trikov«, kako uspešno izvesti prodajni postopek.

Vprašanja, na katera bomo odgovorili na seminarju:
  • Kaj je sales enablement in zakaj danes brez njega ne moremo več uspešno prodajati
  • Širši in ožji pogled na sales enablement
  • Faze zrelosti sales enablement v podjetju in cilji
  • Elementi sales enablementa in povezovanje med njimi
    • Nakupne poti kupca
    • Prodajni proces
    • Vsebina, ki podpira prodajalčev prodajni proces
    • Podpora pri prilagajanju prodajalca različnim prodajnim situacijam
    • Tehnologija, ki podpira sales enablement

No data was found