FMCG konferenca 2025: Prodaja in marketing pred izzivi nove realnosti

Industrija FMCG je pred velikimi spremembami. Trgovci in dobavitelji se soočajo z vse višjimi stroški, pritiskom na cene in spreminjajočimi se nakupnimi navadami porabnikov. Kako odgovoriti na krčenje srednjega sloja? Kako ohraniti količine ob hkratni rasti vrednosti blagovnih znamk? In predvsem – kako se uspešno pripraviti na leto 2026?

Na ta in druga pomembna vprašanja bomo odgovorili na tradicionalni konferenci Prodaja in marketing na policah, ki bo potekala 1. oktobra 2025 v Hotelu Lev v Ljubljani. Dogodek bo znova združil ključne predstavnike trgovskih verig, proizvajalce, marketinške strokovnjake in druge odločevalce v panogi FMCG.

Osrednje tematike konference:

  • Višji stroški in cenovne strategije: kako graditi cenovno moč ob hkratnem ohranjanju konkurenčnih cen za kupce?
  • Spreminjajoči se kupec: kako nagovarjati porabnike v obdobju gospodarske negotovosti in zmanjševanja njihove kupne moči?

  • Vzdrževanje količin in rast vrednosti: strategije, ki zagotavljajo ohranitev tržnih deležev in hkrati spodbujajo rast dodane vrednosti blagovnih znamk.

  • Nove priložnosti za rast: kako prepoznati in izkoristiti priložnosti, ki jih prinašajo trenutne gospodarske razmere?

Konferenca je odlična priložnost za mreženje, izmenjavo idej in pridobitev praktičnih napotkov, ki bodo olajšali pripravo vaših strategij za prihodnje leto.

Spoznajte prve govorce »

Zagotovite si udeležbo že danes

Čeprav se oktober morda zdi še daleč, ne zamudite priložnosti: za zgodnje prijave do 31. julija velja kar 25-odstotni popust.

Se vidimo v Ljubljani 1. oktobra 2025 – pripravljeni na nove izzive!

Ekipa PA Finance vam želi lepo poletje.

Deli:

Povezana vsebina

Skupaj-do-odlicnosti-32-xx-68404bef3938d.jpg.cut.n-68404bf00cadd.jpg.840px
KONFERENCE

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic