[B2B KONFERENCA] Kako do zmage v virtuREalnosti?

Svet drvi v virtualno realnost

Če današnje poslovno okolje primerjamo s tistim izpred leta dni, se je v marsičem popolnoma obrnil na glavo. Še posebej za podjetja, ki delujejo na B2B trgih. Lani februarja smo pospešeno načrtovali oziroma že izvajali sejemsko sezono. Letos sedimo pred ekrani in razmišljamo, kako s sodobnimi virtualnimi orodji naše produkte in storitve pripeljati do uporabnika, partnerja, kupca.

Na letošnji B2B konferenci, ki poteka v organizaciji Društva za marketing Slovenije, se bodo lotili reševanja tega izziva skupaj s prestavniki podjetij Mascinenraum, Aquafil, Zebra BI, PharmaLinea, Danfoss, Consalta, Elaphe, Lotrič Meroslovje, Iskraemeco, NiceLabel, Actuado, DIH Technologies in HubSpot. Skupno jim je to, da vsa delujejo na medorganizacijskih (B2B) trgih in da so v zadnjem letu dni določen izziv rešila tako zelo dobro, da so skozi njegovo reševanje našla tudi nov vzvod za rast. In kar je še bolj pomembno, svojo konkretno rešitev, ki deluje v praksi, bodo podjetja z nami delila na četrti B2B konferenci, 7. in 8. aprila.

V DMS, soorganizatorju tradicionalne Slovenske marketinške konference in organizatorju B2B konference, radi poudarijo, da znanje postane vrednota takrat, ko ga delimo. Zato so veseli in ponosni, da na svojih izobraževanjih delijo znanje, ki preverjeno deluje tudi v poslovni realnosti oziroma virtuREalnosti, ki jo boste lahko spoznavali na letošnji B2B konferenci. Poudarjajo, da ne boste spoznavali samo pristopov, ki delujejo v B2B okolju, ampak boste številne zanimive nasvete dobili tudi tisti, ki se sicer pretežno ukvarjate neposredno s končnimi kupci.

Celoten program konference najdete tukaj.
Zagotovite si svojo vstopnico.

Kaj je B2B konferenca?

B2B konferenca je poslovni dogodek, na katerem se predstavijo podjetja, ki kupca postavljajo v osrčje svojega dela in beležijo zadovoljstvo skozi celoten življenjski cikel kupca – ta pa se odraža tudi na poslovnih rezultatih.
Letošnja B2B konferenca se bo v celoti ukvarjala z aktualnimi izzivi, ki jih je prinesel COVID-19 in ki ji bo prinesla negotovo ekonomska prihodnost. Fokus ne bo zgolj na digitalnem svetu, čeprav se bo veliko vrtelo okoli tega. Tudi letos ne bodo razmišljali o tem, kaj bi lahko bilo in kaj vse bi lahko počeli. Predstavljeni bodo konkretni primeri aktivnosti in rešitev, ki delujejo v praksi.

Deli:

Povezana vsebina

Businessman,Hand,Touching,Of,Digital,Data,Network,Transformation,For,Next
Novica, PARTNERSKI DOGODKI

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic