Po novo renesanso na 26. SMK!

25. in 26. maja letos bo potekala že 26. Slovenska marketinška konferenca (SMK), ki velja za osrednji marketinški dogodek v Sloveniji. Pod naslovom Nova renesansa? bo gradila temelje za novo marketinško razmišljanje. Programski svet pod vodstvom Primoža Hvale se namreč želi osredotočiti na prihodnjo širšo sliko drugačnega marketinga, ki ga moramo razumeti, če želimo svoje znamke oživiti ali še bolj okrepiti.

Razmere so kaotične, porabniki se silovito odzivajo, težko je napovedovati, kakšno bo nakupno vedenje, kakšni bosta družbeno in življenjsko okolje, v katero smer se razvija tehnologija … A na te dinamične razmere je potrebno gledati kot na priložnost za postavitev novega okvirja marketinškega razmišljanja, so odločeni člani programskega sveta 26. SMK.

A kako iz vse spremenljivosti postaviti smiselni okvir? Da bi razumeli širšo sliko, bo program 26. Slovenske marketinške konference s pomočjo praktičnih primerov iz različnih panog, za B2B in B2C, skušal odgovoriti na številna vprašanja:

  • Kateri novi poslovni modeli so bili uspešni, kateri se bodo obdržali in zakaj? Kaj od vseh marketinških novosti se bo obdržalo? Katere so trajne, pozitivne spremembe na ravni strategije, vedenja, organizacije, vloge marketinga, ki jih moram ponotranjiti? Ali je pomembnejše, da nastop na trgu prilagodimo, ali je pomembnejše, da ga popolnoma spremenimo (poslovna preobrazba)?
  • Kaj so značilnosti, skupne točke marketinga v podjetjih, ki so v zadnjem letu rasla? Kakšno vlogo je imel marketing? Kje in kako je marketingu uspelo biti gonilo pri preobrazbi poslovanja? Kako mu je to uspelo?
  • Koliko so se naše stranke oziroma porabniki dejansko trajno spremenili? Kje se bodo vrnili k prejšnjim vzorcem vedenja, kje bodo obdržali nove navade? Kako jih danes lahko bolje spoznamo, ko je videti vse kaotično?
  • Mlajši porabniki prevzemajo besedo – purpose (namen), ekologija, podnebna kriza, trajnost. Kako jih mora marketingaš upoštevati, kako jih lahko vključi v svoje znamke, kako delati z njimi kot delojemalci …? Kateri »trendi« se bodo ohranili in kaj moramo vključiti v »marketing«, v zgodbe …?
  • Kako vem, kakšen je pravi izdelek za današnjega oziroma jutrišnjega porabnika? Kako priti do fita s »kaotičnim oziroma spreminjajočim« se porabnikom? Kako vključiti v razvoj trende? Kako vem, da sem izdelek toliko »spimpal«, da mi bo jutri omogočal uspeh?
  • Zgodbe uspešnih prodorov na tuji trg. Kaj je bilo pomembno z marketinškega vidika? Kako razmišljam, ko želim poslovati zunaj domačega okolja? Kako naj se marketingaš obrne?
  • Koliko smo v marketingu v resnici digitalizirani? Kje bo zdaj nastala razlika, ko je večina odprla spletne trgovine, uporablja vsebinsko trženje, Linkedin …? Kaj moram marketingaš narediti, da bom korak pred splošno večino? Marketinška digitalizacija za jutri, ne za danes?
  • Kultura je neposredno povezana z uspešnostjo poslovanja. Kako to pokazati preprosto, skozi vsakodnevna opravila (motivacija, delegiranje, zaposlovanje …) v podjetju in marketingu, skozi vsakodnevne odnose …?
  • Kakšen mora biti danes marketingaš, da bo gonilec preobrata (miselnost, talent, agilnost, namen …)?
  • Kako organizirati marketinško delo? Kako določiti proračun? Kako naj zdaj usmerjam, spremljam, ko se ne morem nasloniti na KPI? Kaj je resnična agilnost danes in jutri? Kateri pripomočki so mi na voljo?

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance, kjer verjamejo, da bo 26. SMK potekal v živo, kot je nenazadnje uspelo tudi v primeru 25. izdaje te konference. Če razmere tega vendarle ne bodo dopuščale, bodo pravočasno sporočili vse spremembe. 

Več o SMK: https://smk.si/

Deli:

Povezana vsebina

Jadek&Pensa_240202_01131
KONFERENCE

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic