FMCG 2020: kako rasti in biti bolj učinkovit?

Znan je datum osrednje FMCG konference Prodaja in marketing na policah. Pridružite se nam 15. oktobra in preživite dan s trgovci, dobavitelji, nabavniki, proizvajalci, … vsemi, za katere morda med letom nimate dovolj časa. Skupaj bomo iskali odgovore, kako rasti tudi v 2020.

Kako rasti v FMCG 2020?

V pripravi je program že enajste tradicionalne konference Prodaja in marketing na policah, ki vsako leto pritegne prek 150 strokovnjakov iz trgovinske panoge in širše.

Kateri trendi nas čakajo v 2020? Kako rasti v FMCG 2020 in kako (p)ostati bolj učinkovit? Kako graditi višjo dodano vrednost v FMCG? Kaj nas čaka na področju upravljanja kategorij? Kako se lotiti priprave izpostavitve na prodajnem mestu? Kako s pravilno uporabo nakupovalnih podatkov razbiti stereotipe in povečati prodajo?

Na ta in druga vprašanja bomo odgovarjali 15. oktobra. Konferenca je skozi leta postala tudi prostor za poslovno mreženje, spoznavanje novih partnerjev in krepitev obstoječih zvez. Zato ne odlašajte, zagotovite si s prijavo svoje mesto v dvorani še danes: www.prodajanapolicah.si/prijavnica/

Znani so prvi primeri in govorci letošnje konference

Letos smo v program uvrstili sladoledne palčke La Popsi podjetniškega dvojca Neže Mlakar in Karmen Meze. Neža bo skupaj z marketinškim strategom Mitjo Tuškejem s Formitasa prestavila, kako maksimirati rezultate digitalne komunikacije. Če vas zanima uporaba digitalnih formatov za razvoj FMCG-znamke, potem ne smete zamuditi prispevka mlade znamke La Pops, ki bo na podlagi lastnih izkušenj in aktivnosti predstavila nekaj primerov, kako učinkovito uporabljati digitalne platforme, od Instagrama, FB do blogov, za lansiranje in rast FMCG-znamk. Kaj deluje in kaj je manj uspešno? Ali za večjo prodajo potrebujemo prodajne nagovore na Instagramu, akcije ali mogoče kaj tretjega? Koristno za vse, ki želite izboljšati digitalni del komunikacij svojih blagovnih znamk.

Vas zanima, kako se lotiti priprave izpostavitve na prodajnem mestu?Ideje lahko dobite tudi na primeru, ki morda ni iz vaše panoge. V prispevku Verene Golmarjer z Medisa bomo spoznali dobro prakso izpostavitev na prodajnem mestu. Medis namreč zelo uspešno prodaja prek izjemno konkurenčnega prodajnega kanala – lekarne. Kako pripraviti izhodišča, kako doseči vidnost, kako povečati ROI izpostavitev …

Klavdija Vidic z Atlantic Grupe nam bo prestavila, kako graditi višjo dodano vrednost v FMCG – ko voda ni samo voda. Na primeru znamke Donat Mg bomo izvedeli, kaj vse moramo imeti v mislih, kaj preveriti in narediti, da dosežemo najvišjo raven blagovne znamke ter izkoristimo njen potencial. Kako prek blagovne znamke vplivati na prepričanje porabnikov in ga po potrebi spremeniti? Kako biti učinkovit na starih in vpeljati nove prodajne kanale? Kako graditi nove segmente z izkoriščanjem FMCG-trendov? Za vse, ki želite doseči višjo dodano vrednost izdelka skozi dinamično upravljanje blagovne znamke.

Ostale potrjene prispevke in govorce si lahko ogledate tukaj.

Vzemite si dan za razmislek, kako ste lahko še boljši, drugačni. Konferenca je priložnost za premislek in boljše načrtovanje za leto 2020.

Deli:

Povezana vsebina

Mekinjski Samostan - fotografije sob
AKADEMIJA
Janez KRIZAN, direktor razvoja novih poslovnih modelov in inovacij, A1 Slovenija, 7. Agrobiznis konferenca
12.02.2020 Foto: Jernej Lasič
AKADEMIJA
Businessman,Hand,Touching,Of,Digital,Data,Network,Transformation,For,Next
Novica, PARTNERSKI DOGODKI

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic