Po podelitvi jubilejne 5. nagrade marketinška odličnost so se v Društvu za marketing Slovenije (DMS) odločili za intenzivno prenovo nagrade. Namen prenove je razširiti prepoznavnost različnih vidikov marketinške odličnosti in jo še bolj približati marketinški stroki. Odslej bodo z nagrado nagrajevali tudi odlične posamezne marketinške projekte, prakse in strategije.
Podjetja lahko tako svoje projekte prijavijo v 4 glavne kategorije, izmed do treh finalistov vsake kategorije pa bo strokovna komisija izbrala zmagovalce posameznih kategorij. Strokovna komisija bo izbrala tudi prejemnika glavne nagrade: najboljši projekt/ideja/inovacija izmed vseh kategorij.
V kategorijo ‘Odličen korak pred drugimi’ lahko podjetja prijavijo projekte, ki jih lahko opišejo z besedo ‘novo’, ‘narejeno drugače’. Druga kategorija ‘Odličnost marketinške strategije’ je naslednik nagrade marketinška odličnost iz preteklih let. Tretja kategorija ‘Odličnost odgovornega delovanja’ naslavlja trajnostni vidik rešitev, četrta kategorija pa ‘Marketinško odličnost v izrednih razmerah’.
Več o pravilih prijave in izboru najdete na spletni strani DMS. Za prijavo je potrebno izpolniti strukturiran vprašalnik, ki ga je potrebno poslati do 7. maja 2021, slovesna podelitev nagrad pa bo 25. maja 2021 na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu.