Je vaše podjetje pripravljeno na prodajo v pandemijski recesiji?

Ne glede na to, koliko časa bomo v izolaciji zaradi COVID-19, je že danes jasno, da se bodo denarnice porabnikov priprle, vedenje kupcev pa spremenilo. To pomeni, da se mora spremeniti tudi naša prodaja.

Ampak kako? Kaj vse mora odgovoren menedžer danes preveriti, spremeniti, da bi ga kriza po pandemiji COVID-19 čim manj prizadela ali da bi jo celo izkoristil za rast? Odkrijte, katere so tiste stvari, ki jih delajo uspešne prodajne organizacije, da bi bile pripravljene. In enako boste lahko naredili sami. Pregledali smo več kot 200 primerov podjetij, ki so se uspešno spopadla z zadnjo krizo. Njihove pristope boste spoznali na webinarju.

Pred webinarjem boste lahko naredili analizo svoje prodajne pripravljenosti Sales Stress Test, ki vključuje vse ključne vidike prodajnega menedžmenta. Vsak bo dobil oceno svoje pripravljenosti oziroma seznam področij, kaj še mora narediti, da bo podjetje pripravljeno na prodajo v panedmijski recesiji.

Prijava na plačljiv webinar

Udeleženci boste dobili odgovore na naslednja vprašanja:

  • Kaj vas na prodajnem področju čaka v času COVID-19?
  • Kako zavarovati svoje prihodke pred recesijo?
  • Kako zadržati stare stranke?
  • V katere prodajne aktivnosti morate usmeriti svoje vire in sredstva?

Paket ukrepov, ki jih morate izvesti na operativni ravni

  • Kaj narediti s ponudbo?
  • Kaj narediti s cenovno politiko?
  • Kaj narediti za povečanje prodajne učinkovitosti oziroma dvig prodajnega rezultata?
  • Kaj narediti s prodajnimi kanali?
  • Kaj narediti s prodajno ekipo?

Rešujemo izzive vsakega sodelujočega

Odgovorili bomo na vprašanje vsakega udeleženca! Število oseb na webinarju je omejeno. Vsak bo lahko svoje izzive in izkušnje delil z drugimi.

Prijava na plačljiv webinar
 
Deli:

Povezana vsebina

Businessman,Hand,Touching,Of,Digital,Data,Network,Transformation,For,Next
Novica, PARTNERSKI DOGODKI
750 x 500_NASLOVNA_AKADEMCEK 2023_2024
AKADEMIJA

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic