Pripravljeni na dnevne izzive z Minutami
S proučevanjem potreb kupcev v mikro okolju je Mercator njihovim potrebam prilagodili tudi ponudbo posameznih trgovin. Trgovine, ki so, denimo, v bližini šol, pisarn, v mestnih središčih, obiščeta običajno dva tipa kupcev z različnimi potrebami. Prvi živijo v bližini in tam opravljajo dnevne nakupe, potem pa so tu še kupci, ki ne živijo v okolici trgovine, ampak so »na poti«, torej v trgovini iščejo izdelke za takojšnjo zadovoljitev svojih potreb kot so malica, prigrizek, hiter obrok.
Lokacija trgovine in s tem značilnosti in potrebe kupcev pa narekujejo njen format. Zato je Mercator razvil format trgovine udobja Minute, ki ima višjo dodano vrednost za kupca, saj nudi veliko že pripravljenih izdelkov, kot so razni prigrizki, sendviči in posebne solate, pa izdelke kot so bio, brez, super sveže,… vse pa je priročno in prikladno za hiter nakup. V Ljubljani so take trgovine na Gregorčičevi ulici, na Kongresnem, na Dunajski in Levstikovi ulici.
V trgovinah Minute srečate tako dijake in študente kot zaposlene v bližnjih podjetjih, ki so si vzeli minute za kosilo, pa tudi prenekatero sosedo in soseda na dopoldanski kavici iz kavomata. Nakup je v trgovini s samopostrežnimi linijami in tik tak blagajnami hiter, prednost pa so tudi dodatne storitve kot so kavni avtomat, sokovnik in podobno. Zato niti ni presenetljivo, da imajo trgovine po prenovi v format Minute kar nekaj 10-odstotno rast prometa.
Dodatno pa Mercator razvija tudi lastno linijo izdelkov Minute, ki že vrsto let prejemajo nagrade za kakovost AGRA in nagrade med inovativnimi živili, zdaj pa so na voljo tudi na hrvaškem trgu. Med izdelki Minute je več kot 20 vrst okusnih sendvičev, žitne solate z ajdovo kašo, lečo, čičeriko ali ješprenjem, sestavljene solate in solate s hladnimi testeninami, sadne solate, sadno-zelenjavni prigrizke, tudi v kombinaciji s sirom in olivami, sladice delikatesni izdelki kot so namazi, sušeni paradižnik, olive, artičoke, skupaj že več kot 70 vrst izdelkov, stalno pa dodaja nove.
Gre torej za odlično sinergijo formata trgovine, prilagojenega kupcem, ki v njej najpogosteje kupujejo, z linijo izdelkov Minute, narejenih za izzive živahnega dnevnega ritma. Dobro pripravljeni, ko gre za minute, torej. Z dobro pripravljenimi izdelki Minute, seveda.