Družba Eles nominirana za nagrado Reuters Events

Na podelitvi nagrad za odgovorno poslovanje so Reuters Events 13. oktobra 2022 izbrali zmagovalce šestnajstih kategorij, med katerimi je tudi kategorija za poslovno komuniciranje z namenom oziroma Purpose-Driven Communications. 

Nagrade Reuters so vodilne svetovne nagrade, ki že trinajst let osvetljujejo najboljše projekte v več sektorjih, s ciljem zagotavljanja trajnostne prihodnosti za vse. V finale kategorije Purpose-Driven Communications se je uvrstilo deset družb, med njimi tudi ELES sistemski operater prenosnega elektroenergetskega omrežja Republike Slovenije. Skupaj z dolgoletnim partnerjem, neprofitnim društvom EN-LITE, ki krepi glas stroke tudi v izobraževanju o energiji, energetiki ter podnebnih spremembah, je prijavil v ocenjevanje projekt krepitve energetske in podnebne pismenosti. S poglobljenim znanjem ELES strokovnjakov in vsebinskim sodelovanjem partnerskih organizacij družba ELES s prijavljenim projektom zagotavlja ključne informativne vsebine, s katerimi mlade generacije opolnomoči:

  • za sprejemanje informiranih odločitev o energiji in rabi energije na podlagi razumevanja vplivov in posledic;

  • za sledenje energetskim tokovom in razmišljanje v oziru energetskih sistemov;

  • za zavedanje, koliko energije porabijo, za kaj in od kod ta energija prihaja. 

Mag. Mojca Drevenšek, predsednica društva za krepitev energetske pismenosti EN-LITE, pozdravlja uvrstitev družbe ELES med finaliste za nagrado Reuters Events za odgovorno poslovanje v kategoriji komuniciranje z namenom: »Družba ELES je glavni podpornik in stalni partner aktivnosti našega društva na področju krepitve energetsko-podnebne pismenosti. Strokovnjaki družbe ELES s področja infrastrukture in obratovanja elektroenergetskega sistema, strateških inovacij in drugih ključnih področij delijo znanja z deležniki, s katerimi sodelujemo prek društva. To pa so predvsem mladi – dijaki, študentje, raziskovalci, mladi zaposleni. Veselimo se nadaljnjega sodelovanja na področju krepitve energetsko-podnebne pismenosti, slednja postaja v luči krizne situacije na področju zanesljivosti in cene oskrbe z energijo v Sloveniji in širše v EU ena osrednjih tem javnih in medijskih razprav.« 

Katja Fašink, ki na Sistemskem Operaterju ELES vodi Službo za korporativno komuniciranje dodaja, da je skupni, partnerski fokus z EN-LITE na ozaveščanju, vključevanju ter opolnomočenju mladih, da postanejo še odločnejši energetsko-podnebni ambasadorji, ki aktivno sodelujejo pri oblikovanju realističnih scenarijev in strokovno podprtih odločitev o naši energetski prihodnosti. »Družbene, ekonomske in okoljske vplive energetsko-podnebnih odločitev, ki jih sprejemamo danes, bodo občutili mladi tudi čez desetletje ali več. V družbi ELES se tega dobro zavedamo in si zato prizadevamo za odgovoren in vključujoč odnos do vseh mladih, ki jim ni vseeno za energetsko prihodnost Slovenije in Evrope. V sodelovanju z ENLITE jim ponujamo sodobna, digitalno-podprta izobraževalno-ozaveščevalna orodja, s katerimi lahko mladi krepijo svoj položaj v procesih energetsko-podnebnega odločanja,« poudarja Fašinkova. 

Izbrana strokovna ocenjevalna komisija Reuters Events je po pregledu vseh oddanih prispevkov za poslovno komuniciranje z namenom, na podlagi meril prirejenih vsaki kategoriji, ključnih načel jasno zastavljenih in doseženih rezultatov ter meritev, merljivih dokazov o inovativnosti, vplivu in razširljivosti, z dokazljivo dolgoročno zavezanostjo k trajnostni preobrazbi, nazadnje izpostavila, da gre za močno in izredno zahtevno kategorijo. 

Ob razglasitvi zmagovalcev je v kategoriji poslovno komuniciranje z namenom prvo nagrado prejela veriga nakupovalnih centrov na Filipinih, SM Supermalls s projektom Zagotavljanje zdravih kupcev, tlakovanje poti pri okrevanju nacionalnega gospodarstva, s katerim so pokazali sinergijo z vladnim izvajanjem številnih programov, ki so spremenili odziv države na pandemijo covida-19. Eles je bil med finalisti v družbi Ripple Energy s projektom To je vaša zelena moč, zagotovite si jo, ameriškim 3M s projektom Razbijanje stereotipov z “Ni znanstveni tip”, katerega namen je obravnavati negativne stereotipe in potrebo po večji raznolikosti, pravičnosti in vključenosti na področjih znanosti, tehnologije, inženiringa in matematike, britanskim Boots UK s programom Nazaj v šolo, ki pomaga otrokom in šolam z osnovnimi higienskimi izdelki, Hard Rock International s projektom Spletna varnostna pismenost za mlade, ameriškim Levi Strauss & Co. s projektom Vodenje poslovne skupnosti na področju preprečevanja nasilja z orožjem in vodilno svetovno finančno institucijo Goldman Sachs s projektom One Million Black Women.  

Deli:

Povezana vsebina

ZPMS_grafika dobrodelni teden splet 900 x 750
AKADEMIJA
Mekinjski Samostan - fotografije sob
AKADEMIJA

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic