Največji slovenski sladoledar se širi še na čokolado

Lanskoletni zmagovalec slovenskega izvoza, podjetje Incom, ki je pri nas najbolj znano po sladoledih lastnih blagovnih znamk Leone in Leone Al!ve, je zaradi novih razmer pospešilo priprave na vstop na trg čokoladnih izdelkov. 

»Lani smo se odločili, da vstopimo še na trg čokoladnih izdelkov. Zaradi novih razmer pa bomo te načrte uresničili prej, kot smo predvidevali. Za čokoladne izdelke smo se odločili, ker želimo razbiti odvisnost od enega segmenta proizvodnje. Za nas je čokolada posebej primerna, ker imamo z njeno proizvodnjo kar nekaj izkušenj. Pa tudi zaradi sezonskosti – ko se sezona sladoleda v Evropi oziroma v zmernem podnebnem pasu končuje, se začenja sezona čokolade in obrnjeno. Posvečanje novemu izdelku je dobro tudi za ozračje v podjetju, saj dodatno spodbuja celotno ekipo,« pravi Boštjan Jerončič, direktor družbe Incom. Čokoladni izdelki (njihov razvoj so že končali) bodo na trgovskih policah s 1. oktobrom. »Najprej jih bomo predstavili na domačem in bližnjih trgih. Kakšni so, še ne smem razkrivati. Povem pa lahko, da tudi pri čokoladnih izdelkih stavimo na inovativnost, na nekaj, česar trg še ne pozna, na trendovske, nišne izdelke. To ne bodo klasične čokoladne tablice. Naše čokoladne dobrote bodo v začetku posebej zanimive za otroke,« razkriva.

Celoten prispevek avtorice Mateje Bertoncelj, v katerem boste izvedeli, kako poslujejo v teh razmerah – pa tudi na kateri sladoled letos stavijo, je dosegljiv na portalu Izvozniki.si

Deli:

Povezana vsebina

AKADEMIJA
AKADEMIJA
AKADEMIJA

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic