PKK, vodilno slovensko podjetje na področju prodajnih rešitev in maloprodajnih inovacij, se je udeležilo FMCG konference, kjer je direktor Gašper Sekula predstavil ključne strategije za uspeh v dinamičnem svetu FMCG.
V svojem predavanju z naslovom “Povečaj prodajo s preverjenimi taktikami!” je Gašper Sekula poudaril pomen učinkovite prisotnosti na prodajnem mestu. Udeležencem je predstavil paleto preverjenih in inovativnih pristopov, ki zagotavljajo boljše prodajne rezultate.
Na konferenci je PKK predstavil dve inovativni rešitvi:
- Tokinomo: robotska platforma za promocijo izdelkov na prodajnem mestu, ki uporablja zaporedje gibanja, svetlobe in zvoka in tako na zabaven in nepozaben način komunicira s kupci in poskrbi, da vaš izdelek dejansko zaživi. Polični robot in Visibubble pritegneta pozornost kupcev ter povečata interakcijo z izdelki in posledično prodajo.
- SmartSpotter: aplikacija, ki s pomočjo crowdsourcinga zbira podatke o prisotnosti izdelkov na policah, cenah in promocijah. SmartSpotter omogoča hitro in učinkovito spremljanje stanja na prodajnih mestih ter pravočasno ukrepanje za optimizacijo prodaje. SmartSpotter skrbi, da na prodajno mesto pogledate skozi oči kupca.
Gašper Sekula je v svojem predavanju izpostavil tudi pomen klasičnih prodajnih taktik, kot so pravilno pozicioniranje izdelkov, privlačna predstavitev in učinkovita komunikacija s kupci. Poudaril je, da je ključ do uspeha v FMCG sektorju v kombinaciji preverjenih metod in inovativnih rešitev, ki se prilagajajo spreminjajočim se potrebam trga.
O podjetju PKK: Z več kot 20-letnimi izkušnjami PKK ponuja celovite rešitve za povečanje prodaje, od skrbi za police, merchandisinga, BTL aktivnosti do zbiranja podatkov in obdelave le teh. Kot del globalne mreže Advantage Smollan, PKK združuje lokalno znanje z mednarodnimi trendi in najboljšimi praksami.