Pridite na SMK po odgovore!

Primož Hvala, predsednik Programskega sveta Slovenske marketinške konference, je v popotnico letošnjemu programu zapisal:

»Vsako leto znova ugotavljamo, kako se svet okoli nas vedno bolj spreminja. Nove generacije potrošnikov naj bi bile povsem drugačne. Nenehno se pojavljajo novosti – v prehranskih okusih, načinih preživljanja prostega časa, razpoložljivem dohodku … Sledijo si epidemije, vojne, inflacija, zdaj pa prihajajo še gospodarske vojne in carine.
V vsakem ciklu sprememb se pojavijo ‘zmagovalci’, ki zablestijo. A ko se razmere spremenijo, marsikdo izgine. Zakaj?«

Odgovor na to vprašanje bo le eden izmed številnih, ki jih boste letos dobili na SMK 29. in 30. maja v Portorožu.

Med drugim bomo skupaj iskali odgovore tudi na vprašanja:

  • Kaj narediti, ko največji segment kupcev, srednji razred, izginja?
  • Kako pravočasno prepoznati trende in jih pametno uporabiti?
  • Kako imeti produkt, ki je boljši od konkurence?
  • Kako vzpostaviti uspeh in harmonijo v svoji ekipi?
  • Kako učinkovito uporabiti UI kot temelj vseh marketinških aktivnosti?
  • Kako uporabiti moč marketinga v B2B?
  • Kako strateško in prebojno razmišljati več korakov naprej?
  • Kako z omejenimi sredstvi do marketinških velikih zgodb?
  • Kaj so temeljni psihološki koncepti učinkovitosti?

In na vprašanje, ali se vidimo na SMK, vidimo mi samo en pravi odgovor: seveda, da!

Deli:

Povezana vsebina

202403_span_masa3(1)
KONFERENCE

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic