Primož Hvala, predsednik Programskega sveta Slovenske marketinške konference, je v popotnico letošnjemu programu zapisal:
»Vsako leto znova ugotavljamo, kako se svet okoli nas vedno bolj spreminja. Nove generacije potrošnikov naj bi bile povsem drugačne. Nenehno se pojavljajo novosti – v prehranskih okusih, načinih preživljanja prostega časa, razpoložljivem dohodku … Sledijo si epidemije, vojne, inflacija, zdaj pa prihajajo še gospodarske vojne in carine.
V vsakem ciklu sprememb se pojavijo ‘zmagovalci’, ki zablestijo. A ko se razmere spremenijo, marsikdo izgine. Zakaj?«
Odgovor na to vprašanje bo le eden izmed številnih, ki jih boste letos dobili na SMK 29. in 30. maja v Portorožu.
Med drugim bomo skupaj iskali odgovore tudi na vprašanja:
- Kaj narediti, ko največji segment kupcev, srednji razred, izginja?
- Kako pravočasno prepoznati trende in jih pametno uporabiti?
- Kako imeti produkt, ki je boljši od konkurence?
- Kako vzpostaviti uspeh in harmonijo v svoji ekipi?
- Kako učinkovito uporabiti UI kot temelj vseh marketinških aktivnosti?
- Kako uporabiti moč marketinga v B2B?
- Kako strateško in prebojno razmišljati več korakov naprej?
- Kako z omejenimi sredstvi do marketinških velikih zgodb?
- Kaj so temeljni psihološki koncepti učinkovitosti?
In na vprašanje, ali se vidimo na SMK, vidimo mi samo en pravi odgovor: seveda, da!