Vse bolj digitaliziranemu svetu in spreminjajočim se vedenjskim vzorcem kupcev je treba prilagoditi tudi pristop k prodaji. S sodobnimi UI-rešitvami imajo podjetja dostop do ključnih podatkov in informacij, da lahko navežejo stik s kupci v trenutku, ko ti potrebujejo določene izdelke ali storitve, in hitreje pridejo od potencialnega leada do zadovoljnega kupca. Tako lahko dvignejo učinkovitost prodaje in pripomorejo k rasti podjetja.
Katera podjetja iščejo vaše izdelke ali storitve?
Trendi se hitro spreminjajo, a nekaj ostaja nespremenjeno: cilj vsakega podjetja je rast. Da bi jo dosegli, morajo prodajne in marketinške ekipe razumeti potrebe strank. Kupci B2B so v današnjem digitalnem svetu drugačni, kot so bili v preteklosti. Namesto veleplakatov ob cestah zdaj spremljajo oglase na družbenih omrežjih in kar 85 odstotkov jih išče informacije na spletu, preden navežejo stik s podjetjem (Gartner). Pravzaprav je 57 odstotkov nakupnih odločitev sprejetih, še preden stranka sploh pride v stik s ponudnikom (CEB), 67 odstotkov nakupnih poti pa je opravljenih digitalno (SiriusDecisions). Preden se odločijo za nakup, primerjajo ponudnike po ceni, funkcijah, ugledu in ocenah strank. Kar 70 odstotkov kupcev navaja, da je bolj verjetno, da bodo opravili nakup pri podjetjih, ki zares razumejo njihove potrebe in jim predstavijo ponudbo, ki jo potrebujejo (MarTech).
A da lahko podjetja zares razumejo potrebe strank in jih nagovarjajo ob pravem času s pravimi ponudbami, potrebujejo prave podatke.
S klikom do kakovostnih leadov
Večja verjetnost za nakup je pri strankah, ki se že zanimajo za določen izdelek ali storitev. In takšne stranke želijo prodajniki »ujeti«, preden izberejo konkurenco. Ko podjetja raziskujejo določene teme, ki so povezane z vašimi izdelki ali storitvami, jih lahko identificirate v pametni rešitvi D & B Hoovers. S tem ste že korak pred konkurenco, saj jih lahko prvi nagovorite in jim ponudite točno to, kar potrebujejo.
D & B Hoovers vsebuje podatke za 300 milijonov svetovnih podjetij in 441 milijonov kontaktov iz 30 tisoč virov za 190 držav, vključno s Slovenijo. Na dnevni ravni se osveži pet milijonov podatkov. To pomeni, da imate v vsakem trenutku na voljo ažurne in zanesljive podatke. Za njihovo iskanje po spletu bi potrebovali več ur ali celo dni. Tako pa se lahko osredotočite na pomembnejše stvari, kot je kontaktiranje teh kakovostnih leadov. Z zoženjem prodajnega lijaka na najrelevantnejše leade bodo potencialne stranke po vsem svetu hitreje postale zadovoljni in donosni kupci.
Hitreje in lažje od potencialne stranke do zadovoljnega kupca
Nova funkcija znotraj D & B Hoovers Visitor Intelligence pokaže, katera podjetja so bila na vaši spletni strani, kako pogosto so jo obiskala in katere strani so si ogledala. Visitor Intelligence se od drugih rešitev razlikuje v povezovanju IP-naslovov s številko D-U-N-S®, D & B lastniškim identifikatorjem podjetij, ki ga uporablja več kot 90 odstotkov podjetij s seznama Fortune 500.
Ta pametna funkcija močno skrajša in izboljša proces pridobivanja in konverzije potencialnih strank. Podatki so koristni tudi pri načrtovanju marketinških kampanj glede na želeno vrsto prometa in zaznavanje vsebin, ki privabljajo vašega idealnega kupca. Ko imate izbrana podjetja, pa lahko v D & B Hoovers najdete tudi nazive zaposlenih in njihove kontakte ter povežete rešitev s svojim sistemom CRM.
Ujemite pravi trenutek, ko je lead najbolj »vroč«
S podatki iz D & B Hoovers lahko med drugim ugotovite, kakšni sta verjetnost ali stopnja pripravljenosti in nagnjenosti porabnikov k nakupu vašega izdelka ali storitve v določenem obdobju.
Podatki o nameri nakupa (Intent Data) iz podjetja Bombora, ki so v D & B Hoovers na voljo kot dodatek k rešitvi, pokažejo, kdaj in ali podjetje prek spleta aktivno išče informacije o vaših izdelkih ali storitvah. Osnova so spletne vsebine, ki jih ta podjetja iščejo in uporabijo na spletu (na primer izpolnjevanje obrazca za registracijo, prenašanje vsebin, branje člankov, obiski strani).
Na podlagi teh podatkov lahko podjetja takoj prepoznajo zelo zainteresirane potencialne stranke, bolje razumejo, katere teme raziskujejo ciljne stranke, in tako prepoznajo priložnosti za navzkrižno prodajo (cross-sell), višjo prodajo (up-sell) ali nevarnost osipa (risk of churn). Identificiranje in nagovarjanje potencialnih strank potekata hitreje in bolj strateško ob pomoči podatkov, kar poveča možnosti za uspešno sklenjen posel.
Izkoristite pravi »timing« in prehitite konkurenco!
Ne zamudite več nobene prodajne priložnosti!
V rešitvi D & B Hoovers preverite napredno funkcijo Visitor Intelligence za prepoznavanje obiskovalcev vaše spletne strani in Bombora Intent Data (podatki o nameri nakupa) za celostno sliko o vedenju in zanimanjih vaših potencialnih kupcev.
Rezultate boste lahko uporabili takoj! Povezava do brezplačnega preizkusa: https://www.dnb.com/sl-si/lp/brezplacni-preizkus-podatkovne-zbirke-dnbhoovers.html