Sodobni veletrgovec z osredotočenostjo na operativno učinkovitost in storitev za kupca

Veleprodaja Mercator je največja slovenska veleprodaja s 30-letno tradicijo in več kot 400 zaposlenimi. Letno proda kupcem – pravnim osebam – za 250 milijonov evrov blaga. Oskrbujejo različne segmente kupcev: franšizne trgovine, neodvisne trgovce, javne naročnike, bencinske servise, segment HoReCa (hoteli, restavracije, bifeji) ter v času sezone tudi mnoge prireditve.

Terenski predstavniki vsak mesec obiščejo več kot štiri tisoč kupcev, enote Cash & Carry pa z več kot 75 dostavnimi vozili razvažajo blago oziroma asortima, ki šteje več kot 13 tisoč izdelkov. Letno oskrbijo tudi več kot 10 tisoč prejemnikov.

Ker so terenski predstavniki oziroma prodajniki na terenu in njihovi sodelavci v enotah Cash & Carry tesno povezani, lahko zagotavljajo raven storitve, ki jo kupci zahtevajo. Kupci lahko naročajo prek različnih kanalov (e-naročilni sistemi, telefonsko, prek klicnega centra in potnikov), dostava pa poteka iz 13 enot Cash & Carry po vsej Sloveniji ter iz Mercatorjevih centralnih skladišč. Lastni dvig v enotah Cash & Carry spodbujajo z dodatnim popustom. 

Terenski predstavniki imajo jasno postavljene cilje in aktivnosti. Realizacijo, plan, informacije o kupcu, aktivnosti pri kupcu spremljajo prek tablic. Uvedli so sistem variabilnega nagrajevanja, ki temelji na postavljenih ciljih in aktivnostih, posamezniki pa po tej poti dosegajo tudi več kot polovico dodatka k osnovni fiksni plači. Kot sodoben veletrgovec so uvedli tudi podporo, ki terenskim predstavnikom omogoča sporočanje takojšnje povratne informacije vodstvu, sočasno pa opustili mesečna poročila. Potnike razbremenjujejo naročil, da so pri kupcih osredotočeni predvsem na pospeševanje prodaje.

V zadnjem obdobju kljub negotovim razmeram na trgu dosegamo rast prometa in tudi dobičkonosnosti. Kupci nam priznavajo ključne prednosti, ki so konkurenčnost, široka ponudba in geografska pokritost z našimi enotami Cash & Carry, sami pa smo usmerjeni predvsem v operativno učinkovitost in storitev za kupca,« je poudaril Tomaž Blagotinšek, izvršni direktor Veleprodaje v Mercatorju.

Deli:

Povezana vsebina

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic