Ali je že čas za novo marketinško renesanso?

26. Slovenska marketinška konferenca, ki bo 4. in 5. oktobra v Portorožu, bo vzela pod drobnogled nove načine razmišljanja, ki jih je zahtevalo zadnje leto nenehnega spreminjanja razmer, in si prizadevala postaviti temelje za novo marketinško renesanso.

Na konferenčnem odru bodo tako pod naslovnim vprašanjem Nova renesansa? svoje poglede, znanje in izkušnje predstavili števili domači in tuji strokovnjaki in poslovneži. Nekaj odgovorov na to, kako naj se blagovne znamke znajdejo v tem novem okolju, bo uvodoma podal strateški svetovalec tehnološkim podjetjem Dejan Ljuština. Miha Škerlavaj z Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani pa bo pogled na spremembe podal z vidika organizacijske kulture in njene moči.

Pandemija ni edini izziv

Seveda ni pandemija edina izziv, s katerim so se podjetja v minulem obdobju srečevala.V Dating Central Europe, vodilni mreži za zmenke v srednji Evropi, so se tako obenem morali soočiti s pojavom novega glavnega tekmeca. Predstavnik podjetja Peter Weiler bo na konferenci spregovoril o tem, kako se v sorodnih primerih odzvati. Pred podobnim izzivom se je znašlo podjetje A1, katerega Matjaž Vračko in Monika Majstorović bosta zbranim marketingašem spregovorila o tem, kako ustvariti višjo vrednost blagovne znamke kot konkurenca, ter podjetje Atlantic Grupa , katerega Klavdija Vidic bo predstavila novo strategijo znamke Donat.

Renesansa kanalov in tehnik

Konferenca bo udeležence opozorila tudi na renesanso komunikacijskih kanalov in tehnik. Gareth Lewis (LivePerson) bo predstavil pogovorni marketing, Domen Rozman (Dunking Devils) in Manca Šalehar (Wolt) bosta razkrila, katere blagovne znamke morajo uporabljati TikTok oz. opozorila na glavne poslovne učinke ter taktike za povečanje prepoznavnosti. Aljaž Peklaj (AM agencija) pa bo podal koristne nasvete za vse, ki razmišljajo, kako celovito izkoristiti kanale in tehnike ter vplivati na večjo vpletenost in aktivacijo porošnikov.

Katera analitika, kakšni vpogledi naj marketing pri tem vodijo? Matjaž Robinšak iz trženjskosvetovalne agencije Valicon bo osvetlil dilemo, kako združiti »novejše digitalne« metrike in »klasično« raziskovanje, medtem ko bo Iztok Franko (Diggintravel) spregovoril o tem, kako je analitika spremenila košarko in kaj se od Dončića, Cubana in preostalih lahko naučijo marketingarji.

Mateja Dermastia iz svetovalnega podjetja Anteja bo predstavila primer preoblikovanja poslovnega modela – ko je svetovalno podjetje razvilo izdelek – zanimiv za vse, ki iščejo možnosti širitve oz. prilagoditve ponudbe za internacionalizacijo.

Priložnosti in nevarnosti

26. Slovenska marketinška konferenca bo v posebnem sklopu združila tudi priložnosti in nevarnosti, ki jih bližnja prihodnost prinaša marketingarjem. Jaka Kladnik (Switch to Eleven) bo na dogodku prvič predstavil rezultate raziskave State of the Agile, ki bo pokazala, kako agilni so marketingarji v Sloveniji. O pomenu robotov in umetne inteligence kot temelju prihodnje rasti kakovosti storitev bo spregovoril Marko Čadež, katerega Fareboom je uspešen ravno zavoljo utilizacije novih tehnologij. Priložnost za marketing pa je tudi v zdravstvu – Gregor Cuzak in Mojca Cvirn (HealthDay) bosta z nekaj nazornimi primeri pokazala, da so marketingarji v tej panogi doma in mednarodno lahko naredijo velike premike. Programski sklop bo zaključil Rodoljub Petrović s predavanjem, ki bo zanimivo za vsakogar, ki se sprašuje, kaj je najboljša prihodnost, ki jo Slovenija lahko še ujame.

Kako marketing pripomore k rasti podjetja ali znamke

Največji slovenski marketinški dogodek bo opozoril tudi na pomen marketinga za globalno rast. Niko Slavnič (HTEC Group) bo predstavil pet vzvodov rasti, s katerimi je marketing neposredno povezan oz. pet priložnosti, kjer lahko marketingarji izjemno pripomorejo k rasti podjetja ali znamke. Boris Kapitanovič (Workshares) bo opozoril na operativno inovativnost, medtem ko bo Tilen Travnik (Bevo) predstavil navdihujočo zgodbo zagonskega podjetja iz Kamnika, ki je začelo uspešno prodajati rastlinske zrezke s teksturo mesa na ameriškem trgu.

Pretres budžetov, učinkovitosti in vodenja

Ker marketinška renesansa pretresa tudi marketinške budžete in učinkovitost, bo Jaroslaw Podsiadlo iz podjetja Kearney zbranim na 26. SMK predstavil njihov okvir E2E, ki vsebuje nabor strategij in več kot 200 vzvodov za povečanje donosnosti naložbe iz marketinških proračunov, o marketinškem načrtovanju pa bosta govorila tudi marketinška direktorja. Nenazadnje pa novo obdobje zahteva nove marketinške in vodstvene kompetence, zato bo nekaj uporabnih nasvet o vodenju podal Sandi Kofol (OK Consulting), medtem ko bosta  Alenka  Anžič Potočnik (Hisense Gorenje Europe) in Aleš Udir (Iskratel) skozi pogovor razkrivala njune izzive in navdih pri vodenju ekip.

Zaključek tokratne oktobrske 26. Slovenske marketinške konference pa bo postregel z navdihujočimi podjetniškimi zgodbami: Zlate ladjice, 360Holds in Vile Podvin.

Deli:

Povezana vsebina

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic