Sadjevpisarni.si je primer uspešne podjetniške zgodbe, ki je ni zamajala niti koronakriza. Prav nasprotno, dala ji je nov pospešek. V le nekaj dneh so spremenili poslovni model in se iz podjetij preusmerili v naročila na dom po vsej Sloveniji.
Ali že razmišljajo o preimenovanju podjetja, smo med drugim vprašali njegovega ustanovitelja Davida Žalca, ki bo oktobra, ko bo sadjevpisarni.si praznovalo 2 leti delovanja, nastopil na 25. Slovenski marketinški konferenci. »Naša ponudba pa ne temelji na izdelku, ampak na kakovostnih rezultatih«, poudarja Žalec, ki prisega na zdrav življenjski slog in vizijo vitalne družbe.
Kako je nastalo podjetje Sadje v pisarni?
»Ko sem postal fitnes trener, se je začelo name obračati čedalje več ljudi, da bi jim pomagal z zdravo prehrano. Pa ne govorim o instant dietah in ‘čudežnih trikih’, ampak o konkretnih spremembah v vsakdanjem življenjskem slogu. No, sčasoma sem začutil, da postajam vse boljši v tem, kar počnem, in da mi zaupa čedalje več ljudi. Skupaj smo naredili ogromno dobrega za boljše počutje in več energije …
Zato sem tudi začel razmišljati o tem, kako bi lahko pomagal širši množici. Kako bi lahko dosegel še več ljudi in jim pomagal do boljše vitalnosti. Hkrati pa sem vedno bolj spoznaval poslovni svet in odkril izjemno pomanjkanje med zaposlenimi. Razne motivacijske delavnice in dragi kadrovski seminarji enostavno niso dosegali pravih rezultatov. Ljudje so v službo še vedno prihajali utrujeni, brez inspiracije in energije …
Tako je nastala ideja o tem, kako bi lahko v podjetja vpeljali bolj zdrav življenjski slog. Ljudje v službi preživimo vsaj tretjino svojega življenja in zakaj ne bi problemov reševali na samem izvoru naših tegob. Dobro počutje je enostavno predpogoj za kakršnokoli produktivnost.«
Ljudje v službi preživimo vsaj tretjino svojega življenja in zakaj ne bi problemov reševali na samem izvoru naših tegob. Dobro počutje je enostavno predpogoj za kakršnokoli produktivnost.
Niste (bili) edini ponudnik sadja za podjetje – v čem ste (bili) drugačni?
»Ja, res je, ponudnikov sadja je ogromno. Na misel mi pridejo razne tržnice, sadjarji, kmetje, veletrgovci, supermarketi, spletne tržnice … Pa saj super, da se razvija, veseli me, da delujemo na živem trgu. Pa smo vseeno prehiteli čisto vso našo konkurenco, in to v samo dveh slabih letih! To pa nam je uspelo, ker verjamemo v ljudi, kakovost in ljubezen do tega, kar počnemo.
Naš slogan se glasi ‘Z zdravjem do uspeha’, kar pomeni, da želimo izboljšati učinkovitost zaposlenih z zdravimi prigrizki in boljšim znanjem na področju prehrane. Zaenkrat se vsi ostali ponudniki ukvarjajo s prodajo domačih izdelkov (npr. marmelad, medu in podobnih dobrot; pa krompirja, čebule itn.). Naša ponudba pa ne temelji na izdelku, ampak na kakovostnih rezultatih, ki jih občutijo ljudje skozi našo storitev. Zato smo tudi primarno osredotočeni na storitve za podjetja (delavnice o prehrani, zdrave malice, smoothiji, catering …).
Ko govorimo o skrbi za počutje, to tudi prakticiramo, saj verjamemo, da se vodi z zgledom. Odnosi, ki jih gradimo z našimi partnerji in naročniki, temeljijo na pristnem prijateljstvu in ne zgolj na posameznih transakcijah. Zato tudi uživamo ogromno podpore s strani naše energične publike.
Vsi delamo s srcem in v ospredje absolutno postavljamo profesionalnost. Od sebe zahtevamo čisti maksimum, zato tudi ročno pregledamo čisto vsak košček sadja in zelenjave, ki zapusti naše skladišče. Cela naša ekipa z veseljem diha za sadjevpisarni.si, saj je to naše poslanstvo in ne samo goli posel.
Ogromen poudarek namenjamo kakovostni izkušnji sodelovanja z nami. Zato se tudi nenehno razvijamo. Na individualni ravni veliko vlagamo v izobraževanje, po drugi strani pa nenehno nadgrajujemo naše logistične sposobnosti : smo med redkimi, ki dostavljamo po vsej Sloveniji in to v roku 24 ur od oddanega naročila.
V poslovni svet prinašamo svežino, mladostno energijo in ‘živo pozitivo’. Naš cilj je dobro počutje in naša vizija vitalna družba. Življenje povezujemo s poslom. Ker posel smo ljudje.«
Naša ponudba pa ne temelji na izdelku, ampak na kakovostnih rezultatih, ki jih občutijo ljudje skozi našo storitev. Zato smo tudi primarno osredotočeni na storitve za podjetja.
Kako hitro, kako korenito in kako dolgoročno je korona kriza spremenila vaše delovanje?
»Vse se je zgodilo praktično čez noč. Iskreno … Doživeli smo kaos. Ampak tako hitro, kot smo občutili to res intenzivno spremembo, smo tudi skočili v akcijo. Z danes na jutri smo obrnili poslovni model in odprli možnost naročanja na dom. V času karantene smo tako pomagali ljudem po celi državi do kakovostnega sadja in zelenjave. Načeloma imamo to možnost še vedno odprto, saj ‘koroni’ ni videti konca. Mi smo pač tukaj zato, da pomagamo, da smo tukaj za vse tiste, ki nas potrebujejo.«
Doživeli smo kaos. Ampak tako hitro, kot smo občutili to res intenzivno spremembo, smo tudi skočili v akcijo. Z danes na jutri smo obrnili poslovni model in odprli možnost naročanja na dom.
Resda veliko ljudi zdaj dela tudi od doma, a vendar: razmišljate morda o ‘rebrandingu’?
»Ne razmišljamo o ‘rebrandingu’. Dokler bo obstajala potreba, bomo pokrivali oboje, je pa res, da dostavo na dom vidimo bolj kot začasno rešitev. Naš primarni trg so še vedno podjetja in ne verjamemo, da se bliža popoln preobrat v smislu, da bi delo od doma imelo prednost pred delom v pisarni.
Kakorkoli, radi skrbimo za ljudi, ne glede na to, kje so, obenem pa imamo res močno logistiko, s katero lahko pomagamo ljudem do enostavne rešitve – brez čakalnih vrst, gneče in pomanjkanja časa. Sicer pa, kot rečeno, razmišljamo predvsem o tem, kako bomo podjetjem še uspešneje pomagali do boljšega počutja, do več zdravja in energije na delovnem mestu.«
Ne razmišljamo o ‘rebrandingu’. Dokler bo obstajala potreba, bomo pokrivali oboje, je pa res, da dostavo na dom vidimo bolj kot začasno rešitev.