Jure Laharnar o neuspehu: Samo hrčka v glavi je potrebno utišati

Jure Laharnar je podjetnik, ki v zadnjih dveh letih navdihuje s projektom Underdog, s katerim želi enemu milijonu ljudi pomagati, da se zaljubijo v to, kar delajo. Vodi tudi podjetje Buzzverse, ki podjetjem ponuja rešitve na področju vplivnostnega marketinga.

Laharnar bo 30. maja udeležencem Marketinškega Fuckup Nights Ljubljana v sklopu 29. Slovenske marketinške konference priznal nekaj porazov, za dogodek pa smo ga »ogreli« s tremi vprašanji o neuspehih.

Katera je bila najpomembnejša lekcija, ki si se jo naučil pri kakšnem od svojih neuspehov?

Šele, ko greš v akcijo, boš videl, kako dober v resnici si. Ne glede na pretekle dosežke boš vedno znova testiran, ko kreiraš novo zgodbo.

Se morda spomniš, kako si se soočil s svojim prvim takšnim neuspehom?

Bilo je ogromno stresa, dokler nisem sprejel, da mi ne more vse uspeti. Ko sem se sprijaznil, da je tudi to del poti in da vesolje ne glede na vse skrbi zame, je postalo lažje. Takrat sem se odločil, da bom bolj skrbel zase in delal stvari, za katere čutim, da so mi namenjene.

Kaj bi svetoval drugim, ko se tudi sami soočijo s tem?

Vse veš, samo hrčka v glavi je potrebno utišati. Ko se ločiš od svojih identitet in pričakovanj, ki so jih ustvarili drugi, biznis postane igra.

Fuckup Nights Ljubljana so dogodki, na katerih slišimo drugo stran medalje uspeha, zgodbe, kako nam nekaj ni uspelo – kar je realen del vsakega posla. Ideja dogodkov, ki se poleg Slovenije odvijajo še v več kot 215 mestih po svetu, je naslavljati in razbijati stigmo, kako kot družba dojemamo in se soočamo z napakami in neuspehi. Na Marketinškem Fuckup Nights Ljubljana v sklopu 29. Slovenske marketinške konference bo med govorci tudi Jure Laharnar. O čem bo govoril? »Juretova ekskurzija v podjetništvo je bila po vseh kriterijih start-up podjetništva romantična. Trije prijatelji soustanovijo svojo agencijo, posel teče, pridejo prvi projekti, dober marketing in velika prepoznavnost. Ljudje te na ulici ustavijo in pohvalijo, kako ti uspeva. Tvoj TRR, še bolj pa tvoj občutek, pa ti govorita drugo. V nekem trenutku se zaveš, da si sam sebi ustvaril velika pričakovanja, ki jih v realnosti ne moreš dohitevati.«

Deli:

Povezana vsebina

Zenel-Batagelj
KONFERENCE

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic