Na 16. Sales Summitu v fokusu zmagovalni primeri hibridne prodaje prihodnosti

Save the date – vidimo se 14. aprila

Osredna prodajna konferenca pri nas, že 16. Sales Summit se bo letos v središče razprav 14. aprila v ljubljanskem hotelu Lev postavil naslednje vsebine in praktične primere, ki bodo razkrili:

  • prave zmagovalce postcovida 
  • kako oblikovati strategijo za dvigovanje cen 
  • kako zmagati v vojni za kadre v hibridnem delovnem svetu 
  • kakšna bo hibridna prodaja prihodnosti 
  • kako izkoristiti trajnost kot diferenciator – primeri uspešne uporabe trajnosti v prodaji 

Izkoristite ugodnosti zgodnjih prijav, ki veljajo do vključno 18. marca.

Programski svet

Tudi letos smo k sodelovanju v programskem svetu povabili strokovnjake iz različnih področjih, saj želimo ponuditi primere, ki bodo rešili vaše realne izzive v prodaji. Zato je programski svet neprecenljiv vir informacij s trga, kot vselej pa ga vodi Primož Hvala (H&S Consulting), ki pri svojem svetovalnem delu kombinira znanja in izkušnje s treh področij – trženje, prodaja in HR. Vsebinska področja njegovih projektov so povečevanje poslovne in prodajne učinkovitosti, implementacija poslovnih sprememb v prodajno mrežo, coaching vodjem prodaje, evaluacija in razvoj vodstvenega ali prodajnega potenciala posameznikov.

Letos so program pomagali sestaviti:

  • Ivo Švrljuga, Regional Head of Sales Adriatic, BE-terna
  • Irena Petrič, direktorica, Atlantic trade Ljubljana
  • Mak Kordić, direktor, CNJ digital agency

Znani so že prvi primeri

  • Dušan Omerčević: Slovenski prodajalci – kaj vam manjka, da bi bili boljši? Se upate pogledati v ogledalo?

Dušan je skozi svoje izkušnje spoznal prodajo, prodajalce in njihov pristop tako v Sloveniji kot v ZDA. Na konferenci bo delil svoje videnje pomembnih dejavnikov, ki manjkajo prodajalcem v Sloveniji. Postavil nam bo ogledalo. Se upate pogledati vanj?

  • Tomaž Valjavec (Microsoft): Vodenje prodajnih ekip v hibridnem okolju – praktični nasveti

Hibridno delo, delo v pisarni, delo doma, delo kjerkoli … je naša realnost in bo ostalo. Kaj smo se v zadnjih mesecih naučili o vodenju prodajnih ekip? Kako v tem razmerah zadržati pripadnost, zavzetost, sodelovanje …? Kako povečati produktivnost ob manj izgubljenega časa na poti? Kakšno rutino naj vzpostavi vodja?

  • Aleksander Baretić (BSH): Dobri odnosi s trgovskimi partnerji so temelj dolgoročno uspešne prodaje – kako do njih?

V praktičnem prispevku bomo videli, kako v BSH gradijo odnose s svojimi trgovskimi partnerji. Tako ob prvem lockdownu, ob oteženih dobavah, ob pritiskih na višje cene … Dobri, transparentni odnosi olajšajo tudi tako aktualno dvigovanje cen.

  • Martin Pelcl (Moj Mojster): Kako pridobiti obrtnike v 12 državah, da plačujejo za povpraševanja?

V prispevku bomo videli, kako se je platforma za ponujanje-naročanje obrtniških del širila na 12 trgov. Kaj je bilo pomembno pri širitvi? Kako so mojstre prepričali o plačevanju njihove storitve? Kakšne so razlike v vedenju strank na različnih trgih. Zanimiva izkušnja za vse, ki širite prodajo zunaj domačega trga.

  • Dr. Mitja Pirc (Kearney): Kako strateško razmišljati v prodaji ob izzivu dvigovanja cen?

Spremenjene in nepredvidljive razmere v dobavnih verigah na mednarodnih trgih in cenovni pritiski na surovine, energente in druge stroške postavljajo podjetja pred velike izzive. Vendar ne iščimo le poti, kako bomo dvig cene komunicirali kupcem. Trenutne razmere so preizkus partnerstva v dobavnih verigah. Kako naj v takšnih razmerah reagira prodaja, podjetje?

  • Rado Daradan (Mali junaki): Kako smo se ujeli v past popustov in kako smo se iz nje rešili?

Vsi na trgu imamo kdaj težave s povpraševanjem. Iščemo, zakaj ne gre. In potem se v neki točki odločimo, da to poskusimo rešiti s popusti. In gre lahko tudi samo še navzdol. V podobno past so se v nekih segmentih ujeli tudi Mali junaki. V prispevku bodo odkrito govorili o tej svoji izkušnji in tudi, kaj so naredili, da so smer obrnili in zdaj spet prodajajo dodano vrednost in dosegajo lepo rast.

Izkoristite ugodnosti zgodnjih prijav, ki veljajo do vključno 18. marca.

Prijavite se na akademija-finance.si/konference/sales-summit

600 x 160 SUMMIT 2022 HR 1024x273 1

Deli:

Povezana vsebina

AKADEMIJA
AKADEMIJA
AKADEMIJA

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic