Na letošnjem SMK tudi o vplivu AI na marketing

Vse teče, nič ne miruje, je že pred mnogimi stoletji zapisal Heraklit. In vsako leto znova se nam potrdi, da je to res. Vedno novi izzivi, vedno nove preizkušnje, vedno novi pritiski. Na letošnji SMK bomo med drugim govorili tudi o izzivih in priložnostih, ki jih pred oddelke marketinga postavlja umetna inteligenca.

Izkušnje z umetno inteligenco v marketingu bodo z nami delili:

  • Boris Cergol (Endava): Dva koraka naprej od ChatGPT – kakšne bodo spremembe in priložnosti za porabnike in marketingarje?

Kakšne so bližnje novosti, ki jih bo omogočila umetna inteligenca, kakšne bodo novosti za nas uporabnike in kakšne bodo nove možnosti za marketingarje? Zanimivo za vse, ki bi želeli poznati dva oziroma tri korake naprej od ChatGPT in se pripraviti na svojo prihodnjo vlogo v marketingu.

Timotej Gracner (Petsy Labs): Performance marketing na steroidih: Praktični primeri uporabe tehnologije AI v marketingu

V prispevku bomo spoznali praktične posledice, ki jih je ChatGPT prinesel v delovanje marketinške ekipe hitrorastočega podjetja. Kako sta se spremenila način in organizacija dela, kako so se spremenile zadolžitve posameznikov in njihove sposobnosti? Koristno za vodje marketinga in za marketingarje, ki ne želijo, da jih prehitijo vsi, ki tehnologijo uporabljajo, ne le spremljajo. 

Ursula Lavrenčič (KOBI): AI pomaga do boljših izdelkov, spreminja proces učenja in daje staršem nove izzive pri vzgoji otrok.

Ursula nam bo predstavila, kako jim AI v praksi pomaga razvijati boljše rešitve oziroma boljši produkt. Kot poznavalka AI, procesov učenja in mati treh otrok bo z nami delila tudi svoje razmišljanje, kako naj starši danes vodijo otroke pri uporabi AI, na kaj je treba biti pozoren, da bo umetna inteligenca v korist otrokovega razvoja.

Zenel Batagelj (Valicon) in Simon Cetin (Iprom) – »To bo f…« oziroma pogled dveh izkušenih marketingarjev na AI

Svoje videnje praktičnih priložnosti in dilem, ki jih AI prinaša marketingu, poslu in družbi, bosta predstavila Zenel Batagelj (Valicon) in Simon Cetin (Iprom). Kakšne priložnosti prinaša, kako vpliva na marketinške procese in akcije, kako boste raziskovali vedenje porabnikov v prihodnje, katere naše aktivnosti bo v celoti nadomestil AI, česa se pri AI lahko veselimo in česa naj se bojimo?

Bodite z nami tudi vi in se nam pridružite na Slovenski marketinški konferenci, ki bo 30. in 31. maja v GH Bernardin, v Portorožu.

Deli:

Povezana vsebina

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic