Zmagovalci natečaja SME EnterPRIZE, strateške pobude zavarovalnice Generali, so podjetja Pribinovina, Vinakoper, SICO in Lotrič Meroslovje.
Zavarovalnica Generali je nagradila podjetja z najboljšimi trajnostnimi praksami.
Z natečajem SME EnterPRIZE je zavarovalnica Generali že drugo leto zapored k trajnostnim poslovnim praksam spodbudila mala in srednje velika slovenska podjetja, najboljša pa je posebej izpostavila in nagradila.
Natečaj je lani potekal prvič in naletel na zelo pozitiven odziv. Letos je bilo prijav še več, prijavilo se je kar 47 podjetij. Podjetja so se s svojimi poslovnimi praksami za nagrado potegovala v dveh kategorijah – pozitiven vpliv na okolje ter pozitiven vpliv na zaposlene, družbo in skupnost.
Slovenska šestčlanska strokovna komisija je med njimi izbrala štiri zmagovalce. Prvi nagradi sta prejeli Pribinovina in Vinakoper, drugouvrščeni pa sta podjetji SICO in LOTRIČ Meroslovje. Obe podjetji je nagradil s finančno podporo v višini 10.000 EUR, drugouvrščena pa sta prejela paket poslovnih zavarovanj v vrednosti 2.500 EUR.
Mednarodna žirija Skupine Generali je med nagrajenci izbrala tudi slovenskega zmagovalca – »junak trajnosti«, ki se bo spomladi 2025 v Bruslju predstavil tudi mednarodni javnosti. To je podjetje Pribinovina.
Trajnostnost je rdeča nit strategije in dolgoročne vizije zavarovalnice Generali. Pri svojem poslovanju želijo biti odgovorni kot zavarovalnica, kot vlagatelj in kot delodajalec ter še bolj krepiti svojo vlogo vseživljenjskega partnerja za svoje stranke. S pobudo SME EnterPRIZE zavarovalnica Generali podjetjem nudi pomoč in podporo pri njihovi trajnostni preobrazbi.