Oscar Wilde je menil, da so izkušnje drugo ime za napake, ki jih naredimo. Mateja Jesenek, Manca Šalehar, Franci Zavrl in Jure Laharnar so svoje dragocene izkušnje nabrali tako čez mnoge uspešne zgodbe, kot so se učili tudi na lastnih napakah. Na srečo so vsi štirje dovolj samozavestni, da so se z veseljem odzvali povabilu Matjaža Kljajiča, organizatorja FuckUp Nights Ljubljana, da spregovorijo o napakah, ki so jih naredili v karieri. Še več, vsi skupaj prihajajo v Portorož na oder Slovenske marketinške konference, ki bo potekala 30. in 31. maja letos v Grand hotelu Bernardin v Portorožu. Slišano nam bo lahko v pomoč, da ne ponovimo spodrsljajev naših govorcev. Enako pomembno je tudi, da nas bodo opogumili, da se vsi skupaj začnemo bolj sproščeno pogovarjati o zapletih, ki bi jih najraje pometli pod preprogo.
Izkoristite ugodnosti zgodnjih prijav, ki veljajo le še do konca tedna. Program in prijave na www.smk.si
SVOJE NAJVEČJE FUCKUPSE NAM BODO ZAUPALI

Prvo ime svetovanja vodilnih podjetij v regiji, Franci Zavrl (herman & partnerji), nam bo razkril napake in neuspehe, s katerimi se je soočal na svoji petindvajsetletni poti v marketingu, novinarstvu in PR-ju.
Franci Zavrl je znan, da v miselni proces vključuje svojo marketinško žilico in stopi izven okvirjev tradicionalnih definicij odnosov z javnostmi, analizira situacije in prepozna pravi trenutek za akcijo. Katera situacija se ni razpletla po načrtih in kakšne izkušnje je prinesla, bomo izvedeli v Portorožu.

30 let izkušenj z upravljanjem podjetij in vodenjem mednarodnih ekip je tudi Matejo Jesenek (skupina INTERSPORT) pripeljalo do zanimivih Fuckupsov. Njena področja dela segajo od kreiranja, vodenja in izvedb poslovnih strategij, upravljanja znamk in marketinških aktivnosti do razvoja omnichannel trgovskih konceptov in uporabniške izkušnje. Z delovanjem na ključnih položajih v mednarodnih korporacijah in kot aktivna članica marketinških združenj bo Mateja razkrila, kako so ji napake omogočile, da je postala močnejša in uspešnejša na svojem področju.

Ime za udarnimi marketinškimi akcijami Wolta, Manca Šalehar (Wolt), nam bo zaupala svoje izkušnje s Fuckupsi, ki so ji prekrižali pot. Manca je znana po gverilskih marketinških kampanjah, kot je dostava z žerjavom v osmo nadstropje ali z dronom na grad. Je prejemnica nagrade Best Inspirational Leader Award 2023 in aktivna svetovalka za grajenje prepoznavnosti znamke. Ob vsem tem vodi tudi akademijo za ženske Karieristke in Hedonistke, s katero pomaga jasno definirati cilje in ustvariti ravnovesje med kariero in življenjem.

Kateri izzivi in neuspehi so zaznamovali pot Jureta Laharnarja, podjetnika in ustvarjalca podkasta Underdog, ki si je zadal ambiciozen cilj – pomagati miljonu ljudi odkriti strast v svojem delu?Jure Laharnar je vodja podjetja Buzzverze, ki nudi inovativne rešitve na področju vplivnostnega marketinga, pred tem je kot direktor marketinga skrbel za razvoj blagovnih znamk, pri čemer je uspešno vodil velike ekipe, včasih tudi z več kot 50 sodelavci. Njegova pot ni bila vedno gladka, katere dragocene lekcije je pridobil na svoji poti, bomo izvedeli na 29. SMK.
Fuckup Nights so osvežujoče gibanje, ki v ospredje postavlja avtentičnost posla brez filtrov in osvetljuje zgodbe o napakah in neuspehih: kaj smo naredili narobe pri zagonu novega produkta, katera napačna odločitev je zaustavila našo karero, kaj je podjetje vodilo v bankrot?
Tovrstni dogodki se odvijajo v več kot 215 mestih po svetu, njihov namen pa je razbiti stigmo neuspeha in nas naučiti, kako se soočati z napakami, ki so del vsakega podviga. “Spovednica” Fuckup Nights Ljubljana ustvarja varno okolje za iskreno deljenje zgodb, ki niso doživele srečnega konca in terjajo veliko poguma od posameznika, da jih javno deli z nami. To spovednico bomo tokrat pripeljali na oder SMK. Vodja in organizator dogodkov v Ljubljani je komunikacijski strokovnjak Matjaž Kljajič, ki je tudi soustanovitelj Gina’s Woofs in mentor mladim podjetnikom.