V začetku oktobra pripravljamo že 15. FMCG konferenco Prodaja in marketing na policah. FMCG industija deluje v turbulentnem okolju, ki je podvrženo številnim spremembam. Inflacija spreminja nakupne navade, potrošniki so vse bolj ozaveščeni, konkurenca je močna v številnih kategorijah, višji so stroški materiala, storitev in dela, svetovni dogodki so seveda vplivali tudi na trgovinsko panogo …
Na konferenci bomo 5. oktobra iskali odgovore na zgornje in druge izzive, predvsem pa bomo ponudili uporabne vsebine, ki vam bodo pomagali tudi pri vašem delu. Prijave so že odprte>>
Kako pridobivamo trgovce in kupce v mladi kategoriji, ki raste
Na konferenci bomo gostili Martina Rojnika, ustanovitelja in direktorja podjetja Graska, ki razvija paleto prehranskih izdelkov iz rastlinskih beljakovin. Delujejo v rastoči kategoriji rastlinske prehrane, kjer je vsak dan več ponudnikov. Iz izkušenj bo povedal, kako pridobivajo trgovce in kupce v mladi kategoriji, ki raste? Kako izstopati ob omejenih sredstvih, omejenih zmogljivostih? Kako se trudijo biti drugačni od vedno novih ponudnikov, ki se pojavljajo v kategoriji?
»Verjamemo, da nas lahko odgovoren prehranski sistem reši. Zato ustvarjamo model, s katerim bomo to dokazali,« nam je zaupal Martin v interjuju, kjer je še dejal, da se ne obračajo le na vegane in vegetarijance. Največjo priložnost vidijo v vsejedcih, ki želijo zaužiti več hranljivih rastlinskih živil in postopno zmanjšati vnos živalskih hranil.
Grasko je strokovna komisija izbora Najboljše živilsko podjetje 2023 prepoznala kot najbolj drzno in prodorno podjetje.
Kako postati številka 1 v svoji kategoriji?
Na konferenci bomo gostili tudi direktorja Puklavec Family Wines Gorazda Bedenčiča. Povedal bo, kaj vse imeti v mislih in kaj narediti, če želiš postati številka 1 v svoji kategoriji? Kako pripraviti načrt in kaj vse spremeniti v svojih marketinško-prodajnih aktivnostih za uresničitev tega cilja? Kaj narediti s portfeljem, novostmi v portfelju, embalažo, v odnosu s trgovci, v odnosu do spremenjenih navad porabnikov …? Nekaj odgovorov nam bodo ponudile zgodba in izkušnje Puklavec Family Wines pri osvajanju vodilnega položaja med penečimi se vini.
Fluktuacija in neizkušenosti osebja na prodajnem mestu – kako doseči, da postanejo pravi ambasadorji naših znamk?
Tudi v segmentu HORECA imajo izziv s pomanjkanjem kadra in njegovo visoko fluktuacijo. Prodajno osebje se stalno menja, prihajajo novi kadri, ki nimajo izkušenj z delom s strankami, so brez ustreznih prodajnih veščin in večinoma tudi niso zelo motivirani za zavzeto delo. Kako lahko v takih razmerah proizvajalec poskrbi za učinkovito, zanimivo in sodobnim trendom prilagojeno promocijo svojih izdelkov in ponudbe, torej za odlično postrežbo porabnikov oziroma strank? Katarina Žužek, trade marketing manager v Pivovarni Laško Union, bo predstavla, kako s klasičnim pristopom pri sodelovanju z osebjem HORECA dodajajo nova digitalna orodja, s katerimi se uspešno spopadajo z aktualnimi izzivi na trgu. Zanimivo za vse, ki še vedno iščete rešitve na področju izobraževanja in navduševanja prodajnega osebja za svoje izdelke.
Kako »napasti« vodilno znamko? Kako prenesti moč znamke iz enega segmenta v drugega? – praktične izkušnje ob stalnih izzivih znamk FMCG
Meta Arh z Arhee bo iskala praktične odgovore na stalna vprašanja oziroma izzive znamk FMCG. Kako preoblikovati embalažo za povečanje prodaje? Kaj imeti v mislih, če želimo izzvati vodilno znamko v kategoriji? Kako naj moč svoje znamke v enem segmentu prenesemo v drug segment v kategoriji? Arhea je bila vključena v reševanje teh vprašanj v različnih kategorijah izdelkov in Meta Arh nam bo predstavila, kaj so se ob reševanju teh izzivov naučili. Koristno za vse, ki si postavljate vsa prej omenjena vprašanja.