»Hollywood, palme, plaže, hitri avtomobili, lepa dekleta in ogromno denarja niso stalnice poslovne Amerike«

22. aprila bo potekal prvi letošnji izvozni fokus: 23. Izvozni fokus bo v ospredje postavil predvsem digital, ki prinaša podjetnikom nove priložnosti pri preboju na tuje trge.

Uvodno predavanje bo pripadlo Juretu Bratkiču, ustanovitelju podjetja BreakThrough ter ustanovitvenemu članu neprofitne organizacije Slovencev v Kaliforniji ter Private Directors Association, ki bo opozoril na 7 najpogostejših napak oz. ovir, ki si jih Slovenci naredimo pri vstopu na ameriški trg:

»Življenje preko Atlantika je zelo drugačno kot tisto, ki se odvija na sončni strani Alp. Veliko ponavljajočih se napak, ki izhajajo iz drugačnega kulturnega, zgodovinskega, ekonomskega in socialnega zaledja, piše različne zgodbe o slovenskih in evropskih (ne)uspehih na ameriškem trgu. Hollywood, palme, plaže, hitri avtomobili, lepa dekleta in ogromno denarja niso stalnice poslovne Amerike. Napake v razmišljanju in dojemanju trga, da ni vse tako, kot smo navajeni “Pod Lipco” ali pa “Za vogalom” so lahko zelo boleče«, opozarja Bratkič.

23. Izvozni fokus bo gostil še druge zanimive govorce: Jasna Suhadolc (Actuado) se bo osredotočila na to, kako Account Based Marketing uvesti v marketinško-prodajne aktivnosti na globalnem trgu. Svoje izkušnje o tem, kako uspešno graditi mednarodno prodajno mrežo, če prodajaš storitev, bo udeležencem prenesel direktor prodaje 3Dsurvey Luka Pušnik. Kadrovski strokovnjakinji Nina Potisek in Tina Novak Kač (obe Competo) pa bosta spregovorili o kratkoročnih in dolgoročnih rešitvah iskanja mednarodnih kadrov.

Spletni dogodek se bo zaključil z interaktivnim pogovorom z managerji izvoznih podjetij: Igor Korelič (Result), Boštjan Šifrar (Sibo G) in Dušan Olaj (DUOL) bodo razpravljali o tem, kako razvijati mednarodno prodajno mrežo ob onemogočenih osebnih stikih.

Deli:

Povezana vsebina

Izvozni fokus

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic