Da bodo morali slovenski prodajalci krepko izboljšati kakovost svojega dela, če želimo, da bodo vrhunska svetovna podjetja v Sloveniji gradila tudi prodajne oddelke in ne samo inženirske ekipe, je prepričan Dušan Omerčević, ustanovitelj podjetja Cleanshelf, ki ponuja storitve samodejnega upravljanja s stroški naročnin programske opreme (SaaS) za velika podjetja. Ko je svoje podjetje spomladi leta 2021 prodal nemškemu podjetju LeanIX, je imela njegova prodajna ekipa več kot milijon evrov letne prodaje in kupce po celem svetu.
Ko je Dušan Omerčević leta 2015 leti začel svojo podjetniško pot, je bilo njegovo poznavanje prodaje omejeno na opažanja, ki si jih je pridobil kot vodja razvoja na Zemanti, uspešnega zagonskega podjetja, ki je imelo sedež prodaje v New Yorku in razvojni oddelek v Sloveniji. V naslednjih šestih letih je s pomočjo vrhunskih mentorjev iz Silicijeve doline Dušan najprej postal prodajalec sam, nato je zaposlil prve prodajalce v Kaliforniji in kmalu zatem še vrhunskega vodjo prodaje v San Franciscu. Na svoji poti preobrazbe iz inženirja v prodajalca in kasneje vodjo prodaje je Omerčević »dobro spoznal ameriški način prodaje, katerega ključne prednosti so specializacija vlog, premišljen sistem nagrajevanja, stalno izboljševanje prodajnega pristopa in zelo pametni ljudje.«
Svoje videnje pomembnih dejavnikov, ki manjkajo prodajalcem v Sloveniji, bo predstavil 14. aprila letos na 16. prodajni konferenci Sales Summit, kjer bodo zanimive in koristne uvide za prodajo v teh zahtevnih časih delili še številni drugi govorci. Celoten program si lahko ogledate tule.