Kaj vse naj ima prodaja v mislih, ko rešuje izzive dvigovanja cen?

„Podjetja po vsem svetu se srečujejo z rekordnimi stopnjami inflacije v zadnjih 40 letih, ki presegajo 5 % na ravni potrošniških košaric, pri energentih in surovinah so stopnje rasti cen še precej višje. Še posebej je zaskrbljujoče, da so pričakovanja o bodoči inflaciji visoka, kar navadno vodi v nadaljevanje dviga cen. Prav tako se bodo višje cene energentov in surovin šele v prihodnje v večjem obsegu poznale pri ostalih izdelkih,“ zahtevne tržne razmere opisuje dr. Mitja Pirc, direktor v svetovalnem podjetju Kearney. Prodaja v podjetjih pa se ne sooča samo s cenovnimi pritiski.

Po globalni raziskavi Kearney gospodarstveniki pričakujejo, da se bo stanje gospodarske nestabilnost nadaljevalo še naslednjih 2 do 5 let, pri čemer vodstva podjetij porabijo tudi 75 % svojega časa za uravnanje poslovanja v nestabilnem okolju in fokus na povečanje odpornosti in vzdržnosti podjetij. Ob tem pa dr. Pirc opozarja, da „se prodaja v podjetjih ne sooča samo s cenovnimi pritiski, temveč tudi s tem, kako uravnati odnose tako s strankami kot tudi z dobavitelji za stabilno poslovanje.“

O tem, kako strateško razmišljati v prodaji ob izzivu dvigovanja cen, bo dr. Mitja Pirc govoril na 16. prodajni konferenci Sales Summit, ki bo 14. aprila letos in kjer bodo zanimive in koristne uvide za prodajo v teh zahtevnih časih delili še številni drugi govorci. Celoten program si lahko ogledate tule.  

Deli:

Povezana vsebina

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic