15. Sales Summit o nuji agilnosti

22. junija letos bo pod naslovom »Ni ‘poznanih oprimkov’. Kam naj se oprimem?« potekala 15. Prodajna konferenca Sales Summit. Temeljila bo na agilnosti: agilnosti, ki je še ne tako dolgo tega bila modna beseda, »nice to be«, danes pa je nuja. Zadnje leto je izpostavilo veliko primerov (ne)agilnosti, prodajna konferenca pa si bo z njihovo pomočjo prizadevala poiskati ‘nove oprimke’ za negotove razmere.

V programu bo tako skozi zanimive primere iz prakse osvetlila naslednje izzive:

  • Kako zmagati v stalnem preskakovanju off/online? – Kako prodajalce pripraviti za večjo digitalno pismenost, kako izvajati digitalne/virtualne sestanke, kdaj bo osebni stik še vedno obstal, kako video/podcast vključiti v komunikacijo s strankami, kako združiti off/online druženje in mreženje v digitalnem svetu, kako …?
  • Kako razumeti nestanovitega porabnika? – Kako se je spremenil porabnik in kaj bo ostalo drugače v nakupnem vedenju? Kako prilagajati izdelke, storitve? Katere kategorije bodo trajno rasle, katere samo kratkoročno? Katere prodajne poti bo porabnik uporabljal? Kako ga vključiti? Bo delitvena ekonomija prevladala? Imajo denar v žepu – kako ga izvabiti ven?
  • Kako generirati prodajne priložnosti? – Kdaj Linkedin deluje in kdaj ne? Kakšni virtualni dogodki so učinkoviti? Ali se znamo virtualno pogovarjati? Prodaja s pomočjo družbenih omrežij? Moč znamke v digitalnem svetu, če te pred letom v njem ni bilo?
  • Kako voditi ekipo, ko je sprememba stalnica? – Primeri vodstvenih prijemov? Kako priti do dobrega kadra? Kako uvajati spremembe v ponudbi, da jih ekipa sprejme? Kako prodajalce pognati nazaj na teren?
  • Kakšen bo prodajalec čez X let? – Kakšne spretnosti bo imel? Kakšno znanje? Kako bo upravičil svoj obstoj? Kaj bo sploh delal čez X let, česar danes ne?
  • Kakšna naj bo prodajna strategija, ko se vse okoli spreminja mesečno? – Uspešni novi poslovni modeli? Strategije vstopa na trg? Prilagoditev portfelja izdelkov? Kateri prodajni kanali se bodo obnovili in kako drugačni bodo? Primeri uspešne uporabe moči blagovne znamke v digitalnem okolju 
Več informacij in prijava: https://akademija-finance.si/konference/sales-summit/

Konferenca je namenjena direktorjem prodaje v Sloveniji in se je kot edini dogodek za omenjeno ciljno publiko zelo dobro uveljavila na trgu. Vsako leto se je udeleži približno 150 udeležencev. V letu 2020 je bila konferenca zadnji dogodek pred pandemijo. Nekaj utrinkov z lanskoletnega dogodka si lahko ogledate v nadaljevanju.

Deli:

Povezana vsebina

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic