Primož Hvala

Back to »non-normal« oziroma kaj nas čaka v letu 2024?

Izposodil sem si naslov prispevka Zenela Batagelja na že 15. konferenci Prodaja in marketing na policah. Zenel nam vsako leto predstavi, kaj se je in se bo dogajalo v glavah naših kupcev. Gre za enkraten vpogled v vedenje naših kupcev, ki nam pomaga sprejemati odločitve v prihodnjih mesecih. Letos bo govoril o tem, katere »krize« so imele trajni učinek na nakupno vedenje in kako morajo blagovne znamke to upoštevati pri kratkoročnem in dolgoročnem odločanju.

Zdaj smo se verjetno že sprijaznili in sprejeli, da tako, kot je bilo, ne bo več. Pogosto slišim, ko bi le bilo spet normalno, spet bolj umirjeno. Ampak tega ne bo in vsi smo sprejeli, da bodo »krize« nenehno prihajale, poslovno in družbeno okolje se bo še hitreje spreminjalo, nakupne navade se bodo spreminjale, tehnologija bo še hitreje vplivala na kupce in blagovne znamke … Zato dobrodošli v svet stalnih odklonov, turbulenc, sprememb …

Zato je tudi program letošnje konference zelo vsebinsko raznovrsten in bo obravnaval zelo različne spremembe, ki jih doživljamo v FMCG. Samo zato, da se lahko bolje pripravimo na prihodnje leto. Večinoma smo v obdobju načrtovanja za leto 2024 in razmislek o tem, kaj se dogaja na trgu, kaj se dogaja s kupci, kakšni so načrti trgovcev, kako drugi uporabljajo tehnologijo za boljše poslovanje … je zdaj zelo aktualen in koristen. Zato vabljeni na letošnjo konferenco, da boste bolje pripravljeni na leto 2024.

Vodilni trgovci bodo govorili o svojih načrtih. Pogledali bomo, kako taktično in strateško zagotoviti dobičkonosnost v razmerah inflacije, ki bo vztrajala tudi v letu 2024. Videli bomo, kako podjetja v panogi izkoriščajo umetno inteligenco za izboljšanje svoje poslovne učinkovitosti, optimiziranje zalog in izboljšanje produktnega portfelja. Videli bomo, kako tehnologija pomaga bolje upravljati odnose s trgovci, bolje izobraževati kader, ki ga je tudi v FMCG vse manj oziroma imamo veliko fluktuacijo kadra. Znova se bomo ukvarjali s še vedno aktualnim izzivom, ko mislimo, da smo na polici, a nas v realnosti sploh ni. Če nas ni na polici v trenutku, ko je kupec pred njo, so vsa naša sredstva, vložena v razvoj, lansiranje in upravljanje izdelkov, vržena stran. Spoznali bomo, kako si podjetja postavijo cilj postati številka ena v kategoriji in kako to potem tudi dosežejo. Učili se bomo na primerih dobre prakse in tudi na napakah drugih. Bolje se je učiti na napakah drugih kot na svojih. Razlog več, da pridete na letošnjo konferenco.

Ni pa povsem res, da se vse spreminja, da imamo stalno »odklone«. Imamo eno stalnico – konferenco Prodaja in marketing na policah. Edini dogodek v Sloveniji, ki že 15 let, leto za letom, tudi med lockdownom, na enem mestu zbere trgovce in proizvajalce, celoten FMCG v Sloveniji. Izkušnje smo si izmenjevali vsako leto in tako bo tudi letos. Vsako leto smo govorili, kaj prinaša prihodnje leto, in tako bo tudi letos. Na enem mestu smo se zbrali trgovci in proizvajalci blagovnih znamk in tako bo tudi letos. Tako da imamo v teh norih časih vsaj eno stalnico ????. Dobrodošli tudi letos.

Primož Hvala, programski direktor konference Prodaja in marketing na policah

Dodatne informacije in prijave na konferenco: https://akademija-finance.si/konference/fmcg/

Deli:

Povezana vsebina

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic
Primož Hvala