Kako preobraziti domačo pisarno v prodajni studio?

Miha Lavtar, ustanovitelj in direktor Optiweba in član programskega sveta 15. Prodajne konference Sales Summit, ki bo 22. junija letos potekala pod naslovom »Ni ‘poznanih oprimkov’. kam naj se oprimem?«, svetuje, kaj potrebujete za dober prvi vtis iz domače pisarne.

Pandemija novega koronavirusa je naše domače pisarne množično preobrazila v nove prodajne studie. A to še ne pomeni, da ni mogoče poskrbeti za dober vtis: domači studio je potrebno le dobro urediti. Kako?

Miha Lavtar, ustanovitelj in direktor  spletne agencije Optiweb, v spodnjem posnetku svetuje: dobra kamera, luči, mikrofon, akustika, ozadje … Investicija je relevantna, saj vse kaže, da bo tudi po koncu pandemije delo od doma ostalo – kot del novega hibridnega načina dela; in vsekakor bo vsaj del sestankovanja ostal virtualen.

Miha Lavtar bo na 15. prodajni konferenci Sales Summit tudi eden izmed govorcev: z udeleženci dogodka bo delil svoje praktične izkušnje aktivne skrbi za profil in aktivnega ukvarjanja z vsebinami na LinkedInu. Predstavil bo, kako si je postavil cilje, kako določil ciljne skupine, katere aktivnosti imajo večji odziv, kdaj kaj objaviti… 

Za več nasvetov in uvidov Mihe Lavtarja prisluhnite njegovemu podcastu Direktorjeva perspektiva.




Deli:

Povezana vsebina

Jadek&Pensa_240202_01131
KONFERENCE

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic