Kakšna bosta trgovina in FMCG v Sloveniji po COVID-19?

Prodaja in marketing na policah že 3. septembra!

V začetku avgusta smo pisali, da je že tretji mesec zapored je zaupanje potrošnikov boljše po rekordno nizki vrednosti v aprilu. Kazalnik zaupanja potrošnikov je bil julija za tri odstotne točke višji kot junija. Kljub slabšanju kazalnika v obdobju epidemije pa so imeli spletni trgovci polne roke dela. Kaj pa nas čaka v industriji FMCG po epidemiji?

Na tradicionalni FMCG konferenci Prodaja in marketing na policah bomo govorili prav o prihodnosti FMCG, se osredotočili na trgovino in FMCG v Sloveniji po COVID-19. Govorili bomo o tem, kako je digitalni kanal pomagal FMCG, kaj smo se naučili v treh mesecih epidemije in kako se pripraviti na preostanek leta. Poskušali bomo osvetliti vedenje porabnikov in ugotoviti, ali bodo spremenjene navade trajne ali samo začasne, kaj korona prinaša FMCG-znamkam oziroma kako se pripraviti na krizo, kako smo se odzivali v letu 2009 in kaj smo se iz tega naučili, kaj morajo narediti mali proizvajalci, da bodo njihove spletne trgovine dosegale boljše rezultate … V enem dnevu bomo obiskovalcem konference dati smernice za dolgoročni obstoj na trgu FMCG.

Prijave so odprte, ugodnosti veljajo le še do konca tedna!

Ne zamudite odličnih govorcev

Kar 14 govorcev je potrdilo udeležbo in bo v enem dnevu delili svoje znanje in izkušnje.

Z nami bodo:

Lovro Verhovšek (Deloitte), Zenel Batagelj (Valicon), Darko Dujič (Ceneje.si), Andraž Štalec (Red Orbit), David Zappe (Pivovarna Laško Union), Anže Miklavec (Goat Story), Nika Kristina Butina (Epidemic), Maruša Hrovat (Luna /TBWA), Tomasz Stec (Simon-Kucher & Partners), Tihana Vujčić (Atlantic Grupa), Mislav Galić (Mlinar), Tomislav Čizmić (Mercator), Gregor Kosi (Lidl Slovenija) in Andraž Tuš (TUŠ).

 

Preverite, obrnite ali prilagodite svojo strategijo – včeraj, ne danes!

V uvodnih treh prispevkih se bomo osredotočili na strategijo. Če smo na lanski konferenci v predstavitvi Deloitta spoznavali, kako naj bi se pripravili na morebitno gospodarsko krizo. Niso napovedali COVID-19, so pa pokazali ukrepe, ki bi bili zelo koristni za podjetja, če bi se jih takrat lotila. Medtem ko ste lani še lahko čakali, se verjetno strinjate, da zdaj ne morete več čakati niti dneva. Kako se odzvati na spremenjene razmere? Kako se odzvati zaradi sprememb v verigah oziroma ekosistemih vrednosti v FMCG, kako izboljšati e-trgovino (e-commerce), kako izkoristiti digitalizacijo porabnikov, spremenjene dobavne verige … Nekaj odgovorov bo ponudil Lovro Verhovšek. Če ste preslišali lanske nasvete, si ne dovolite preslišati letošnjih.

»Kaj se bo jeseni zgodilo zares, ni pomembno, večina ljudi meni, da se jeseni virus vrača, in kot vemo, je percepcija vse. Za jesenske taktike se zazrimo v začetek aprila in premislimo, kako se bolje prilagoditi porabniku ‘na misiji nemogoče’, srednjeročno pa je res skrajni čas, da začnemo delati pri našem poslu 2.0.,« je na predkonferenčnem SMK srečanju sredi junija izpostavil Zenel Batagelj, partner v raziskovalni agenciji Valicon, ki posel v letu 2020 primerja z dobro partijo šaha: »Predvidevamo nekaj potez (mesecev) vnaprej, pripravljamo taktike, pri čemer imamo na drugi strani opravka z zelo kreativnim nasprotnikom, ki lahko vleče čudne poteze.«

Jesen se bliža in Zenel se bo tokrat osredotočil na industrijo FMCG in izpostavil, zakaj (in kako) čas zahteva drugačne inovacije in sodelovanje. Virus je že (in ne šele bo) spremenil vsaj del nakupov. Vse to zahteva inovacije tako na strani proizvajalcev kot na strani trgovcev, po možnosti v sodelovanju.

Darko Dujič s Ceneje.si pa bo povedal, kakšna bo sodobna trgovina z izdelki vsakdanje rabe 3.0 oziroma kako izkoristiti priložnosti, ki jih prinaša nova resničnost. V pomladnih mesecih se ni le povečal obseg spletne trgovine, ampak so se zgodile tudi večje spremembe sestave nakupov in kanalov. Novi, manjši, lokalni proizvajalci so se srečali s spletno prodajo, z vsemi omejitvami prvih poskusov novih platform … COVID-19 je spremenil odnos do nakupovanja – to je mnogo manj zabava kot obveznost, zaznati je strah in preudarnost, porabnikov nakupni proces je še bolj digitaliziran, še več se v procesu odločanja dogaja pred samim vstopom v trgovino … Vse to prinaša številne priložnosti in tudi nevarnosti za proizvajalce in trgovce. Katere so te priložnosti in kako jih izkoriščamo? Koristno za vse, ki želijo nove razmere kar najbolj izkoristiti za rast v prihodnjih letih.

Manjkal ne bo niti tradicionalni letni pogovor trgovcev o tem, kakšna bosta trgovina in FMCG v Sloveniji po COVID-19. V zaključnem pogovoru bodo sodelovali Tomislav Čizmić (Mercator), Gregor Kosi (Lidl Slovenija) in Andraž Tuš (TUŠ). Z gosti bomo govorili, kako vidijo prihodnje vedenje kupcev, koliko se bo spletna prodaja obdržala in kakšna bo, kaj lahko trgovci ponudijo kupcem, da bodo vztrajali v »klasičnih« trgovinah, kako naj razmišljajo proizvajalci, ko se bodo denarnice kupcev zaprle, kašni so načrti trgovcev za leto 2021 … Trije pomembni igralci na slovenskem trgu bodo udeležencem gotovo povedali veliko zanimivega. Koristno za vse, ki že razmišljajo, kako se pripraviti na leto 2021.

Več inforamcij o konferenci najdete na akademija-finance.si/konference/fmcg

PROGRAM     PRIJAVA

Do 21. avgusta imate najmanj 20 odstotni popust ob prijavi.

 

Deli:

Povezana vsebina

Jadek&Pensa_240202_01131
KONFERENCE

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic