Odgovorite na dve kratki vprašanji in sodelujte v mini raziskavi, kaj podjetja počno, da bi zadržala ali povečala svojo prodajo. Že ponujeni odgovori vam bodo dali nekaj predlogov za spremembe.
Več o tem, zakaj in kako izpeljati ustrezne spremembe, bo govora na webinarju Kako do odboja prodaje po karanteni, ki ga bo 19. maja vodil prodajni strokovnjak Primož Hvala. Hvala opaža, da prilagoditev ni dovolj: “Kar opažam in bi mogoče bilo dobro spremeniti, je še vedno premalo razumevanja, kako so se spremenile prioritete kupcev. Skrb za kupca res ne pomeni, da ga razumeš, sočustvuješ z njim in si mu na voljo. Pomeni, da veš, kaj so njegove nove prioritete, problemi, da mu pomagaš najti rešitev za te nove probleme, ki so ali pa še bodo prišli. In to isto razumevanje morajo imeti tudi prodajalci. Zato pa je potrebno prilagoditi tudi argumentacijo, reševanje ugovorov, taktike zaključevanja. Teh prilagoditev ne vidim dovolj.” Celoten pogovor z njim si lahko preberete tule.